کد خبر : 4898
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

برنامه بازی های ایران در هفته سوم رقابتهای لیگ ملتهای والیبال

برنامه بازی های ایران در هفته سوم رقابتهای لیگ ملتهای والیبال

زمان مسابقات و برنامه بازی های ایران در هفته سوم رقابتهای لیگ ملتهای والیبال مشخص شد و طی این زمانبندی و تاریخ اعلام شده والیبالیست های ایرانی مقابل حریفان صف آرایی خواهند کرد. به گزارش مارال نیوز، تیم ملی والیبال ایران که هفته به هفته و بازی به بازی پیشرفت چشمگیری داشته و بازی های

زمان مسابقات و برنامه بازی های ایران در هفته سوم رقابتهای لیگ ملتهای والیبال مشخص شد و طی این زمانبندی و تاریخ اعلام شده والیبالیست های ایرانی مقابل حریفان صف آرایی خواهند کرد.

به گزارش مارال نیوز، تیم ملی والیبال ایران که هفته به هفته و بازی به بازی پیشرفت چشمگیری داشته و بازی های روان و بهتری از خود به نمایش می گذارد، در آخرین هفته از مرحله مقدماتی به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

این هفته سرنوشت سازترین بازیها را در پیش رو خواهیم داشت تا چنانچه بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم و در بین 7 تیم برتر گروه قرار بگیریم، جواز صعود از گروه را پیدا کنیم.

پیرو جدول و گروه بندی لیگ ملتهای والیبال، در هفته سوم تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان، صربستان، اسلوونی و ایتالیا قرار خواهد گرفت. تیمهایی که اکثرا در جدول بالاتر از ایران قرار گرفته و پیروزی در این بازیها می تواند ایران را جایگزین هر یک از این تیمها در رده های بالای جدول نماید.

برنامه، ساعت و زمان بازی های ایران در هفته سوم لیگ ملتها

ایران و لهستان سه شنبه 14 تیر از ساعت ده و نیم شب به مصاف هم خواهند رفت.

ایران و صربستان پنجشنبه 16 تیر از ساعت از ساعت هشت و نیم شب رودرروی هم قرار می گیرند.

ایران و اسلوونی جمعه 17 تیر ساعت 7 و نیم شب به مصاف هم می روند.

ایران و ایتالیا که در دور بعدی میزبان هم خواهد بود روز شنبه 18 تیر از ساعت هشت و نیم شب به مصاف هم می روند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها