کد خبر : 31888
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹

برد عربستان مقابل قرقیزستان با دو یار اضافه/ اخراجیهای بد برای حریف کم تجربه

برد عربستان مقابل قرقیزستان با دو یار اضافه/ اخراجیهای بد برای حریف کم تجربه
پیروزی دو گله تیم ملی فوتبال عربستان مقابل قرقیزستان در شرایطی رقم خورد که حریفشان با 9 نفر بازی می کرد.؛

در شرایطی امروز قرقیزستان با دو گل مقابل تیم ملی عربستان نتیجه را در مرحله گروهی جام ملت های آسیا شکست خورد که اگر کمی با تجربه تر کار می کردند و اخراجی نمی دادند می توانستند از عربستان امتیاز بگیرند.

قرقیزستان مقابل عربستان بازی قابل قبول و شجاعانه ای را ارائه داد و در شرایطی که یک اخراجی بد در دقیقه 9 داشتند با این وجود مقاومت خوب و جانانه ای داشتند.

تجربه تنها وجه تمایز عربستان با قرقیزستان

شاید تنها تفاوت دو تیم عربستان و قرقیزستان در داشتن تجربه بود. یک خطای بد با تکل خشن در دقیقه 9 توسط اکماتوف باعث شد تا داور با کارت قرمز مستقیم بازیکن قرقیزستان را جریمه کند.

در نهایت روی یک کار تیمی خوب و پاس کاری های ممتد یک ضرب عربستانی ها در دقیقه 35 توانستند روی سانتر خوب انجام شده سعود عبدالحمید و ضربه محمد کانو از درون محوطه اولین گل را عربستانی ها به ثمر برسانند.

همچنین بازیکنی به نام مرک دیگر بازیکن قرقیزستانی نیز در این بازی در دقیقه 51 کارت قرمز را دریافت کرد تا ادامه کار برای تیم قرقیزستانی سخت تر از قبل شده و با دو یار کمتر بازی را مقابل عربستان دنبال کنند.

کم تجربگی قرقیزها در دقایق آخر بازی مجددا کار دست این تیم داد تا شوت نه چندان خوب فیصل المغمدی در حالی که به سمت دروازه بان قرقزستان می آمد با مهار نه چندان مناسب او مواجه شده و همان شوت که مهار کردنش کار چندان سختی نبود به طرز عجیبی وارد دروازه شود تا عربستانی ها با هدایت روبرتو مانچینی با دو گل قرقیزستان را شکست دهند.

قرقیزستان دومین شکست خود را در این تورنمنت مقابل عربستان تجربه کرد تا در آخرین بازی خود مقابل عمان قرار بگیرد. آنها پیش از این با دو گل به تایلند نتیجه بازی را واگذار کرده بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها