کد خبر : 3720
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

مصدومان تیم ملی والیبال در لیگ ملتها چه کسانی هستند

مصدومان تیم ملی والیبال در لیگ ملتها چه کسانی هستند

لیست مصدومین تیم ملی والیبال در لیگ ملتها اعلام شد. مصدومانی که قادر نخواهند بود در بازی بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت ها تیم ملی کشورمان را همراهی کنند. بعد از بازی زیبا و امیدوار کننده تیم ملی والیبال در مقابل چین و پیروزی با نتیجه 3 بر 1، امیدها برای موفقیت والیبالیستهای

لیست مصدومین تیم ملی والیبال در لیگ ملتها اعلام شد. مصدومانی که قادر نخواهند بود در بازی بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت ها تیم ملی کشورمان را همراهی کنند.

بعد از بازی زیبا و امیدوار کننده تیم ملی والیبال در مقابل چین و پیروزی با نتیجه 3 بر 1، امیدها برای موفقیت والیبالیستهای کشورمان بیش از پیش شد.

با توجه به برد تیم ملی در این دیدار حساس؛ امیدواریم با تیم جوان شده والیبال کشورمان بتوانیم نتایج درخور تحسینی کسب نماییم.

بازی بعدی تیم ملی روز جمعه 20 خرداد ماه در لیگ ملتهای والیبال مقابل لاله های نارنجی «هلند» خواهد بود.

اسامی مصدومان تیم ملی والیبال

والیبالیستهای تیم ملی در دیدار با چین دو مصدوم دادند. رضا عابدینی سرعتی زن و همچنین محمدطاهر وادی پاسور خوب ملی پوش، مصدومین تیم ملی هستند که احتمالا به بازی فردا نرسند یا به صورت کامل بازی نکنند.

وادی از ناحیه انگشت شصت دچار آسیب شده و رضا عابدینی نیز از ناحیه زانو دچار درد است.

ام آر آی نیز از زانوی این بازیکن گرفته شده و تصمیم گیری نهایی در خصوص شرایط رضا عابدینی در روزهای آتی مشخص خواهد شد.

پاسخ به سوال اینکه آیا تیم ملی والیبال در لیگ ملتهای والیبال با ترکیب اصلی حضور دارد را نیز می توانید در سایت مطالعه فرمایید. تیم جوان شده تیم ملی کشورمان در رقابتهای لیگ، در نبود بازیکنان بزرگی همچون سعید معروف به دنبال تاریخ سازی خواهد بود.

برد تیم ملی والیبال کشورمان در بازی فردا مقابل هلند، می تواند روحیه و اعتماد به نفس ملی پوشان را در ادامه رقابتهای لیگ ملتهای والیبال بیش از پیش نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
برنامه و ساعت کامل بازیهای تیم ملی والیبال در هفته دوم لیگ ملتها | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مصدومان تیم ملی &#1608… نیز پیش از این در سایت اشاره شده بود که پیشنهاد می شود علاقه مندان به بازی ها و اخبار تیم ملی والیبال، به آن مطلب نیز سری بزنند. […]