کد خبر : 19654
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

بزرگترین لطف ژاوی به لواندوفسکی/ فرق قائل شدن سرمربی به یک دلیل

بزرگترین لطف ژاوی به لواندوفسکی/ فرق قائل شدن سرمربی به یک دلیل
ژاوی هرناندز به یک دلیل مرخصی بیشتری به لواندوفسکی بازیکن لهستانی تیمش داد تا وی با دیگر بازیکنان فرق کوچکی داشته باشد.؛

ژاوی هرناندز سرمربی کاریزماتیک بارسلونایی ها نسبت به لواندوفسکی و دیگر شاگردانش تفاوت قائل شد. او لطف نسبتا بزرگی در حق روبرت لواندوفسکی قائل شده است.

تیم ملی فوتبال لهستان روز گذشته از جام جهانی خداحافظی کرد. آنها با شکست 3 بر 1 مقابل فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی از این جام وداع کردند. حالا به رسم معمول بازیکنان تیمهای حذف شده خود را باید برای حضور در تمرینات تیمشان مهیا کرده و به جمع بازیکنان باشگاه خود بپیوندد. اما ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا به لواندوفسکی لطف بزرگی کرد.

این سرمربی به لواندوفسکی مرخصی 10 روزه داد تا با استراحت کامل و تجدید قوا مجددا در اردوی بارسلونا حاضر شود. این در شرایطی است که تراشتگن و کریستنسن دو بازیکن دیگر بارسلونا مرخصی کمتری خواهند داشت. این دو بازیکن نیز در تیم های ملی خود در جام جهانی قطر حضور داشتند. آنها باید چند روز زودتر از لواندوفسکی در تمرینات باید حاضر شوند.

بزرگترین لطف ژاوی به لواندوفسکی/ فرق قائل شدن سرمربی به یک دلیل

لواندوفسکی و بارسلونا

البته در این تصمیم ژاوی به نظر می رسد رد پای محرومیت سه جلسه ای لواندوفسکی نیز بی تاثیر نباشد. چرا که این ستاره لهستانی در سه دیدار آتی تیمش محروم است و قادر به بازی نخواهد بود. لازم به ذکر است بارسلونا به این موضوع اعتراض کرده و امید زیادی برای برگشت رای یا کاهش محرومیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها