کد خبر : 11127
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

نظر ژاوی در مورد سبک بازی لواندوفسکی

نظر ژاوی در مورد سبک بازی لواندوفسکی

به گزارش مارال نیوز، ژاوی هرناندز نظر و دیدگاهش را در خصوص روبرت لواندوفسکی ارائه داد. ژاوی، لواندوفسکی را بازیکن بزرگی می داند که رهبری در ذات وی قرار گرفته است. ژاوی تنها مربی بزرگی نیست بلکه به عنوان یک مغز متفکر در دوران بازیکن بودن، می تواند چهره های مطرح و توانمند را به

به گزارش مارال نیوز، ژاوی هرناندز نظر و دیدگاهش را در خصوص روبرت لواندوفسکی ارائه داد. ژاوی، لواندوفسکی را بازیکن بزرگی می داند که رهبری در ذات وی قرار گرفته است.

ژاوی تنها مربی بزرگی نیست بلکه به عنوان یک مغز متفکر در دوران بازیکن بودن، می تواند چهره های مطرح و توانمند را به خوبی تشخیص دهد و شاید شناخت و بازیکن شناسی ژاوی به مراتب دقیق تر از سایر مربیان و بازیکنان باشد.

ژاوی که اکنون به عنوان سرمربی بارسلونا شاگردی به نام لواندوفسکی را در ترکیب بارسا دارد نظر خود را در خصوص لواندوفسکی به شرح زیر در نشست کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش مقابل وایادولید داد.

ژاوی

ژاوی می گوید:

لونادوفسکی بازی خارق العاده ای دارد و روش او برای هماهنگی با هم تیمی هایش یک روش کاملا استثنایی است. لواندوفسکی پرتلاش و خستگی ناپذیر الگو برای دیگر بازیکنان بارسلونا است.

ژاوی به ویژگی مهم لواندوفسکی نیز اشاره کرده و تشخیص زمانبندی درست برای حرکت کردن به سمت توپ را از دیگر خصایص لواندوفسکی اعلام کرده است تا رهبری در فطرت او قرار بگیرد.

لواندوفسکی مقابل وایادولید دبل کرد تا شمار گل های او در چهار بازی گذشته در لباس بارسلونا، به عدد 4 برسد و رکورد میانگین هر بازی یک گل را تا بدین جای کار برای خودش حفظ کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
دبل لواندوفسکی در روز 10 نفره شدن الچه | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] نتیجه 3 بر 0 و با دبل لواندوفسکی شکست سنگینی را […]