کد خبر : 15744
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲

سرمربی کاتالان ها نگران این بازیکن نیست/ او با اعتمادترین است

سرمربی کاتالان ها نگران این بازیکن نیست/ او با اعتمادترین است
سرمربی بارسلونا با وجود بدبیاری و افت این بازیکن، همچنان به او امید زیادی داشته و چشمانش را به درخشش ساق های پای این بازیکن دوخته است.؛

ستاره کنونی بارسلونا و کاتالان ها مدت کوتاهی است آن فروغ گذشته را ندارد. با این وجود ژاوی هرناندز در آخرین مصاحبه و گفتگوی خود تأکید کرده که به او اعتماد کاملی دارد. شاید تنها بازیکنی که نگرانش نیست همین ستاره لهستانی باشد.

صحبتهای ژاوی با لواندوفسکی است. همچنان ژاوی ستاره لهستانی؛ لواندوفسکی را بهترین بازیکن تیمش در خط هجومی می داند. با وجود این که ستاره لهستانی در سه بازی اخیر خود از آن بازیکن مدنظر فاصله گرفته و افت کرده است، همچنان ژاوی از او به عنوان یک بازیکن بزرگی که برای تیمش می تواند کمک کند یاد می کند.

ژاوی امشب در شرایطی مقابل اینتر میلان قرار خواهد گرفت که همچنان امید اصلی  تیم لواندوفسکی است.

لونادوفسکی

ستاره لهستانی بارسلونا در تقابل با اینترمیلان

لواندوفسکی بارسلونا

امکان بازگشت به روزهای خوب لواندوفسکی در بارسا

شنیده ها حاکی از این بوده که ژاوی قصد دارد در بازی مرگ و زندگی و فینال زودرسی که دارد با مثلث هجومی روبرت لواندوفسکی، عثمان دمبله و رافینیا در نیوکمپ به مصاف حریف برود.

آنها به دنبال پیروزی در این بازی خواهند بود در غیر این صورت از دور مسابقات حذف خواهند شد. لواندوفسکی نیز می تواند به عنوان ناجی این تیم عمل کند.

روبرت لواندوفسکی که در آخرین بازی تیم ملی لهستان نیز نتوانسته گلزنی کند و حتی در دیدار رفت مقابل همین اینتر نیز در فرم ایده آل خود نبود، امشب فرصت دارد تا شایستگی خودش را بار دیگر نشان دهد. او همچنان ناجی هست و می تواند بهترین نیز باقی بماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها