کد خبر : 30675
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳

بعد از والیبال نوبت به درخشش فوتبال زنان ژاپن در جام جهانی رسید

بعد از والیبال نوبت به درخشش فوتبال زنان ژاپن در جام جهانی رسید
تیم ملی فوتبال زنان ژاپن نیز در اولین گام خود در جام جهانی زنان درخشید. در شرایطی که والیبال مردان ژاپن در لیگ ملتها خوش درخشیده و توجه ها را به سمت خود جلب کرده است. تیم ملی فوتبال بانوان این کشور نیز در اولین گام خود به یک برد پرگل قاطعانه دست یافت؛

تیم ملی فوتبال زنان ژاپن نیز در اولین گام خود در جام جهانی زنان درخشید. در شرایطی که والیبال مردان ژاپن در لیگ ملتها خوش درخشیده و توجه ها را به سمت خود جلب کرده است. تیم ملی فوتبال بانوان این کشور نیز در اولین گام خود به یک برد پرگل قاطعانه دست یافت.

ورزش ژاپن در سالهای اخیر پیشرفت چشمگیری به خود دیده است. فوتبال بانوان این کشور نیز مستثنی از این امر نیست.

ژاپنی ها در جام جهانی زنان 5 بر 0 زنان زامبیا را شکست دادند. والیبال مردان این تیم نیز روز گذشته با شکست دادن اسلوونی راهی 4 تیم پایانی لیگ ملتهای والیبال جهان شده بود. آنها امروز باید در نیمه نهایی مقابل میزبان مسابقات یعنی لهستان صف آرایی کنند.

در دیگر بازی های فوتبال زنان در جام جهانی نیزتیم ملی فوتبال زنان آمریکا نیز در بازی امروز خود با سه گل ویتنام را شکست داد.

انگلیس نیز در بازی سخت و تنها با یک گل از سد فوتبال زنان هائیتی گذشت. دیدار دانمارک و چین نیز تا دقیقه 65 بدون گل مساوی در جریان است.

باید دید تیم آسیایی چین نیز می تواند به مانند ژاپن دست پر از اولین بازی خود در جام جهانی فوتبال بانوان بیرون بیاید یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
کامبک در جام جهانی فوتبال زنان توسط تیم ملی زنان سوئد مقابل آفریقا | مارال نیوز
9 ماه قبل

[…] در جام جهانی فوتبال زنان این بار توسط تیم […]