کد خبر : 1888
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵

جشن تلخ با مصدومیت شدید تماشاگران فوتبال در آلمان

جشن تلخ با مصدومیت شدید تماشاگران فوتبال در آلمان

احتمال فوت باورنکردنی تماشاگران در لیگ یک آلمان، مصدومیتهای شدید تماشاگران در فوتبال با جشن تلخ و مصدومیت و فوت تماشاگران فوتبال در آلمان انجامید. با وجود رقم خوردن یک روز تاریخی و خاص دیگر برای هوادارای شالکه آلمان، اتفاق ناراحت کننده ای برای تماشاگران حاضر در استادیوم رقم خورد تا کام هواداران شالکه تلخ شود.

احتمال فوت باورنکردنی تماشاگران در لیگ یک آلمان، مصدومیتهای شدید تماشاگران در فوتبال با جشن تلخ و مصدومیت و فوت تماشاگران فوتبال در آلمان انجامید.

با وجود رقم خوردن یک روز تاریخی و خاص دیگر برای هوادارای شالکه آلمان، اتفاق ناراحت کننده ای برای تماشاگران حاضر در استادیوم رقم خورد تا کام هواداران شالکه تلخ شود.

در جریان آخرین دیدار شالکه 04 در لیگ یک آلمان، این تیم بعد از مدتها دوری از بوندسلیگا، بالاخره توانست جواز حضور در این مسابقات را پیدا کند.

اتفاق شیرینی که مذاق هواداران خوش آمده و آنها را به محض اتمام بازی وارد چمن و وسط مسابقه کرد.

عکگسی از ازدحام تماشاگران و هجوم آنها به زمین مسابقه را که منجر به مصدومیت تعداد زیادی از تماشاگران شد را در بالا دیدید.

این اتفاق و ازدحام زیاد تماشاگران و تلاش برای ورود به زمین مسابقه منجر به مصدومیت 18 نفر شد.

حال عمومی 9 نفر از این تماشاگران نیز وخیم گزارش شده و متاسفانه احتمال فوت و درگذشت برخی از تماشاگران شالکه آلمان وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها