کد خبر : 9794
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

بهت و حیرت ساپینتو از بی نظمی فوتبال ایران

بهت و حیرت ساپینتو از بی نظمی فوتبال ایران

تعجب ریکاردو ساپینتو از بی نظمی و تغیر و تحول در برنامه های از پیش تعیین شده، ریکاردو ساپینتو از این همه تغییر ناگهانی در فوتبال ایران و برنامه ریزی های موجود؛ متعجب شده است. مدت زمان زیادی نیست که ساپینتو به ایران آمده و تنها در یک بازی رسمی در نیمکت استقلال تهران به

تعجب ریکاردو ساپینتو از بی نظمی و تغیر و تحول در برنامه های از پیش تعیین شده، ریکاردو ساپینتو از این همه تغییر ناگهانی در فوتبال ایران و برنامه ریزی های موجود؛ متعجب شده است.

مدت زمان زیادی نیست که ساپینتو به ایران آمده و تنها در یک بازی رسمی در نیمکت استقلال تهران به عنوان سرمربی نشسته اما در این مدت از این همه بی نظمی و اتفاقات عجیب و غریب که در هیچ کشوری که ادعای فوتبال حرفه ای دارد، نمونه های آن اتفاق نمی افتد، شاکی است.

علامتهای سوال زیادی که در ذهن ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال نقش بسته است.

بی نظمی ساپینتو استقلال ایران

سوالاتی که در ذهن از بی نظمی فوتبال نقش بسته است

ساپینتو که سالها در سطح اول فوتبال اروپا بازی کرده و علاوه بر آن سابقه مربیگری در لیگ کشورهای مختلف را دارد از این که به یکباره اعلام می شود بازی استقلال با سپاهان بدون حضور تماشاگر خواهد بود، سخت شاکی است. ساپینتو ناراضیتر از همیشه از اینکه چرا ابتدا اعلام می شود که 30 درصد ظرفیت استادیوم های آزادی به تماشاگران اختصاص خواهد یافت و حتی بلیط فروشی هم می شود و در ادامه در فاصله کم باقیمانده تا مسابقه، خبر از لغو حضور تماشاگر می دهند. همچنین از اینکه ساعت بازی استقلال با سپاهان را به یکباره تغییر می دهند و از اینکه محل زمین بازی استقلال با ملوان در هفته بعدی همچنان مشخص نشده و معلوم نیست آنها در کجا بازی کنند شاکی است و چنین اتفاقاتی در لیگ های فوتبال حرفه ای در لحظات آخر تصمیم گیری نمی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها