کد خبر : 31207
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

سابقه نتایج گذشته شباب الاهلی امارات پیش از دیدار با النصر

سابقه نتایج گذشته شباب الاهلی امارات پیش از دیدار با النصر
شباب الاهلی امارات پش از دیدار با النصر دارای عملکرد فوق العاده خوبی بود. آنها در شرایطی مقابل النصر عربستان در پلی آف باشگاه های آسیا قرار گرفتند که در 10 بازی قبلی خود حتی یک شکست را نیز نداشتند؛

شباب الاهلی امارات پش از دیدار با النصر دارای عملکرد فوق العاده خوبی بود. آنها در شرایطی مقابل النصر عربستان در پلی آف باشگاه های آسیا قرار گرفتند که در 10 بازی قبلی خود حتی یک شکست را نیز نداشتند.

عدم شکست در 10 دیدار قبلی می توانست به عنوان برگ برنده شباب الاهلی امارات محسوب شود. چرا که آنها با روحیه و اعتماد به نفس بالایی مقابل حریفشان می توانستند بایستند.

نگاهی به نتایج خوب شباب الاهلی پیش از دیدار با النصر

آنها پیش از دیدار با النصر که 4 بر 2 در آن باختند با نتیجه 3 بر 0 عجمان را برده بودند. الوحدات را نیز با همین نتیجه سه بر صفر برده بودند. مقابل العین و الامارات نیز با نتیجه مشابه دو بر صفر به برتری رسیده بودند تا در جام رئیس دولت امارات نیز موفق ظاهر شوند.

النصر

با این وجود در مقابل النصر عربستان در دو بازی اخیر خود با شکست مواجه شده بود و دقیقا در نقطه مقابل نتایج خوب شباب الاهلی امارات قرار داشتند. اما در نهایت در یک بازی نوستالژی این النصری ها بودند که از دقیقه 88 سه گل پشت سر هم به ثمر رساندند. تا بازی که 2 بر 1 عقب بودند را با نتیجه 4 بر 2 عوض کنند.

عدم گلزنی رونالدو در دیدار پرگل النصر مقابل نماینده امارات

رونالدو در این بازی سهمی در گلزنی نداشت. این دیدار به میزبانی النصر در استادیوم ال اول پارک برگزار می شد. رونالدو تنها در دقیقه 97 یکی از پاس های گل النصری ها را به مارسلو بروزوویچ انداخت. هر چند او با موقعیت های گلی نیز مواجه شده بود اما هیچ یک راه به دروازه شباب الاهلی امارات نبرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
شکست الاتحاد کلبا این بار مقابل شباب الاهلی/ البطائح از سد النصر گذشت | مارال نیوز
6 ماه قبل

[…] امروز لیگ برتر امارات با شکست یاران […]

trackback
پاسخ شعار اماراتی ها «ایرانی گوش کن، چشمات پر اشک میشه» با شادی گلزنی متفاوت | مارال نیوز
3 ماه قبل

[…] گلزنی به تیم ملی امارات در جام ملتهای […]