کد خبر : 22485
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳

برداشت متفاوت ساپینتو از آمادگی قائدی در استقلال

برداشت متفاوت ساپینتو از آمادگی قائدی در استقلال
با توجه به چیدمان و نوع بازی دادن مهدی قائدی، مشخص می شود که ساپینتو به دلایل فنی یا شاید آمادگی به این بازیکن فرصت 90 دقیقه ای حضور در بازی ها را نمی دهد.؛

ریکاردو ساپینتو با توجه به چیدمان و نوع بازی دادن به مهدی قائدی از حضور 90 دقیقه ای به این بازیکن در میدان خودداری می کند.

به نظر می رسد ریکاردو ساپینتو از شرایط آمادگی قائدی رضایت ندارد. بازی دادن به وی در نیمه دوم و یا تعویض وی این موضوع را اثبات می کند.

ریکاردو ساپینتو در آخرین بازی استقلال مقابل تراکتور نیز به مهدی قائدی در آخرین دقایق بازی فرصت حضور داد. ریکاردو ساپینتو در این باره اعلام کرده که این بازیکنی نیست که قادر شود در طول کل مسابقه به دفاع رفته و بازگردد. جمله ای که شاید نشان می دهد ساپینتو هر زمان در زمین مسابقه دچار مشکل شد می خواهد از قائدی استفاده کند.

قائدی این بازیکن گران قیمت در چندین بازی اخیر بازی های استقلال را از نیمکت دنبال کرده و در نیمه دوم راهی بازی شده بود. البته وی در دیدار جام حذفی مقابل تراکتور توانست به خوی تکنیک خود را نشان داده و با دو پنالتی که برای تیمش گرفت، عامل موفقیت و صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
چرا استقلال دوست دارد با حریف قوی در جام حذفی بازی کند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] استقلال تهران برای هم […]

trackback
قائدی: می توان فاصله امتیازی استقلال با صدر را جبران کرد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مهدی قائدی وینگر خوش تکنیک سرعتی استقلال تهران اعتقاد دارد با توجه به بازی های باقیمانده می توان امتیازات باقیمانده را تا رسیدن به صدر جدول جبران کرد. […]