کد خبر : 30572
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

به ثمر رساندن 7 گل بروسیا دورتموند مقابل تیم دسته پنجمی

به ثمر رساندن 7 گل بروسیا دورتموند مقابل تیم دسته پنجمی
در دیدار بروسیا دورتموند با تیم دسته پنجمی به نام وستفالیا این دورتموند تیم حاضر در بوندسلیگا بود که با 7 گل توانست به برتری دست یابد؛

در دیدار بروسیا دورتموند با تیم دسته پنجمی به نام وستفالیا این دورتموند تیم حاضر در بوندسلیگا بود که با 7 گل توانست به برتری دست یابد.

مارکو رویس نیز توانست نخستین گل فصل جدید 2023/2024 در قالب بازی دوستانه تیمش را مقابل وستفالیا به ثمر رساند.

مارکو رویس در این دیدار دبل کرده و یک پاس گل نیز داشت تا یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش بگذارد. بیسانگ نیز در این دیدار دبل کرد.

وستفالیا از تیم های خوب آلمانی بوده که با وجود حضور در دسته پنجم آلمان از شایستگی خوبی نیز برخوردار بود. آنها در آخرین دیدار خود نیز توانسته بودند با پنج گل تیم انپتال را شکست دهند.

دورتموند

دیدار مذکور در استادیوم 18 هزار نفری ویاتیک آره نا برگزار شده بود. دورتموندی ها که در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا و مرحله یک هشتم نهایی با دو گل به چلسی شکست خورده بودند. آنها در تلاشند در این فصل هم در بوندسلیگا و هم اروپا موفق تر ظاهر شوند. بازی های دوستانه نیز در مسیر آماده سازی این تیم می تواند کمک کند.

این تیم یکی از با ارزش ترین بازیکنان خود به نام جود بلینگام را فروخت تا در فصل جدید بدون این بازیکن فصل را ادامه دهد. بلینگام با مبلغ بیش از یک صد میلیون یورو به رئال مادرید انتقال پیدا کرده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها