کد خبر : 32187
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹

به روزهای وداع تن هاخ از منچستریونایتد نزدیک می شویم؟

به روزهای وداع تن هاخ از منچستریونایتد نزدیک می شویم؟
با توجه به نتایج بدی که اخیرا توسط منچستر یونایتد کسب شده این سوال پرسیده می شود که به روزهای وداع تن هاخ از منچستریونایتد نزدیک می شویم؟؛

با وجود این که اریک تن هاخ در اولین روزهای ورود خود به تیم منچستریونایتد توانست پوست اندازی کرده و سبک جدیدی را در این تیم راه بیاندازد اما در این فصل از نظر کسب نتیجه چندان موفق عمل نکرده است.

نوع بازی و همچنین نتایج منچستریونایتد باعث شده تا عده ای احتمال وداع او از اولدترافورد را مطرح کنند.

یکی از کارشناسانی که سال ها در فوتبال انگلیس حضور داشته و شناخت خوبی از باشگاه ها و سیاست هایشان دارد گری نویل است.

این کارشناس به اسکای اسپورت گفته که چنانچه به مدیرها و کسانی که قرار است از دیگر تیم ها مثل نیوکسل به کادر مدیریتی افزوده شود و همچنین مروری بر سوابق آنها بیاندازیم متوجه این خواهیم شد که آنان بسیار زود به برکناری اریک تن هاخ تصمیم می گیرند.

این کارشناس برجسته انگلیسی ادامه داد البته این احتمال وجود دارد تصمیم برکناری تن هاخ بسیار زودتر اتفاق بیافتد. باور نمی کنم که آنان تمایل داشته باشند تا پایان ماه می یا اتمام بازی های لیگ جزیره صبر کنند و چنین فکری را عملی کنند تا فرصت بالایی هم برای برگزیده کردن وی به عنوان یار جانشین وجود داشته باشد.

تن هاخ

تحکیم جایگاه منچستریونایتد در رتبه ششم لیگ جزیره

گفتنی است تا پایان هفته بیست و ششم منچستر یونایتد با سرمربیگری تن هاح توانسته 44 امتیاز داشته و در رتبه ششم جدول جایگاه خود را محکم کند.

برایتون و وستهم نزدیک ترین تعقیب کننده های یونایتد هر دو 39 امتیاز دارند و فاصله 5 امتیازی بین آنها با یونایتد وجود دارد. از سوی دیگر فاصله منچستریونایتد با رتبه پنجم و جایگاهی که تاتنهام در آن قرار دارد چندان زیاد نیست.

تاتنهام با یک بازی کمتر 47 امتیازی است و به نظر می رسد شاگردان تن هاخ توان عبور از تاتنهام و رسیدن به رتبه پنجم را تا اتمام لیگ جزیره داشته باشند. رتبه ای که هر چند بد نیست اما انتظارات از تن هاخ و یونایتد همواره بالاست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها