کد خبر : 31721
تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

برکناری رئیس فدراسیون فوتبال برزیل کارلو آنچلوتی را در رئال ماندگار کرد

برکناری رئیس فدراسیون فوتبال برزیل کارلو آنچلوتی را در رئال ماندگار کرد
برخی ها گمانه زنی می کردند که آنچلوتی تمایل دارد به برزیل بپیوندد تا رویای فتح کاپ جام جهانی را جامه عمل پوشاند.؛

در شرایطی که همگان تصور می کردند در پایان فصل جاری کارلو آنچلوتی به تیم ملی برزیل ملحق شده و سکاندار برزیلی ها خواهد شد. اما همه چیز بر خلاف پیش بینی ها رقم خورد.

برخی ها گمانه زنی می کردند که آنچلوتی تمایل دارد به برزیل بپیوندد تا رویای فتح کاپ جام جهانی را جامه عمل پوشاند. اما برکناری و اتفاقی که در فدراسیون فوتبال برزیل افتاد همه چیز را تغییر داد.

در طول ماه های اخیر به صورت کرات شنیده می شد که کارلو آنچلوتی در پایان فصل راهی برزیل می شود و جدایی او از تیم ملی رئال مادرید قطعی است. با این وجود بحران پیش آمده در فدراسیون فوتبال برزیل و همچنین برکنار کردن رودریگز در سمت رئیس فدراسیون برزیل باعث توقف در روند مذاکرات با کارلو آنچلوتی شد.

کارلو آنچلوتی

نتایج مطلوب و دوری از حاشیه کارلو آنچلوتی را در رئال ماندگار کرد

در نهایت در پی نتایج خوب فصل کارلو آنچلوتی با رئال مادرید و تمایل آنها برای تمدید تا سی ژوئن 2026 میلادی رئال مادرید با کارلو آنچلوتی به توافق رسید. پمن این که حواشی پیش آمده در فدراسیون برزیل نیز مزید بر علت شد.

اتفاق بزرگی که باعث خواهد شد همچنان کارلو آنچلوتی در رئال بماند. مربی که تاکنون در لباس سرمربیگری رئال دو بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده و همچنین دو بار سوپرجام و باشگاه های جهان و یک بار نیز لالیگا را فتح کرده است.

با ماندگاری کارلو آنچلوتی در رئال مادرید مطمئنا بازیکنان این تیم نیز با تمرکز بیشتری رقابتهای لالیگا، حذفی و اروپا را دنبال خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها