کد خبر : 1791
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹

بیشترین درصد مالکیت توپ مسابقه فوتبال با آمار باورنکردنی

بیشترین درصد مالکیت توپ مسابقه فوتبال با آمار باورنکردنی

آمار عجیب از میزان مالکیت توپ، بالاترین درصد مالکیت توپ در زمین مسابقه فوتبال و بیشترین درصد مالکیت توپ مسابقه فوتبال با آمار باورنکردنی. فقط کافی است به عکس زیر نگاهی بیاندازید.در یک مسابقه فوتبال و در دقایق ابتدایی آن درصد عجیبی از میزان مالکیت توپ ثبت شد. در دیدار دو تیم منچستر سیتی و

آمار عجیب از میزان مالکیت توپ، بالاترین درصد مالکیت توپ در زمین مسابقه فوتبال و بیشترین درصد مالکیت توپ مسابقه فوتبال با آمار باورنکردنی.

فقط کافی است به عکس زیر نگاهی بیاندازید.در یک مسابقه فوتبال و در دقایق ابتدایی آن درصد عجیبی از میزان مالکیت توپ ثبت شد.

در دیدار دو تیم منچستر سیتی و نیکواسل بالاترین میزان مالکیت توپ به عجیب ترین و باورنکردنی ترین شکل ثبت شد.

زمانی که دو تیم منچستر سیتی و نیوکاسل در لیگ جزیره انگلیس به مصاف هم رفتند؛ در حالی که ده دقیقه از زمان بازی گذشته بود؛ درصد مالکیت 99 درصدی برای منچسترسیتی ثبت شد.

بالاترین میزان حفظ و مالکیت توپ در مسابقه

این آمار مالکیت بالای حفظ توپ مربوط به 10 دقیقه نخست دیدار شاگردان گواردیولا با نیوکاسل بود.

جالب است بدانید که در پایان بازی نیز منچسترسیتی ها مزد بازی مالکانه و درصد بالای مالکیت توپ خود را گرفته و با نتیجه 5 بر 0 حریف خود را در هم کوبیدند.

همواره شاگردان پپ گواردیولا به بازی مالکانه و تیکی تاکا در فوتبال جهان معروف هستند و سبک تیکی تاکای بارسلونای اسپانیا با حفظ توپ و مالکیت بالا در زمین مسابقه نیز در زمان سرمربیگری پپ گواردیولا به نقطه اوج خود رسیده بود.

حالا شاگردان گواردیولا بار دیگر یک رکورد عجیب ثبت کردند. 99 درصد مالکیت توپ و شاید بتوان گفت هیچ گونه لمس توپ توسط تیم حریف در بالاترین سطح فوتبال و لیگ اروپا یعنی لیگ جزیره انگلیس ثبت نشد.

افتخاری که در ابتدای نیمه دوم برای منچستر سیتی ها ثبت شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
از دست دادن ساده مالکیت توپ بازیکنان آرتتا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] دست دادن ساده مالکیت توپ توسط […]