کد خبر : 13933
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶

تأثیرگذاری صد در صدی مسی روی گلهای ملی آرژانتین

تأثیرگذاری صد در صدی مسی روی گلهای ملی آرژانتین
تأثیرگذاری صد در صدی که لیونل مسی در بازی دیشب برای گلزنی مقابل آرژانتین داشت باعث شد تا این بازیکن بار دیگر بهترین بودن خود را ثابت کند.؛

به گزارش مارال نیوز؛ لیونل مسی روی تمامی گلهای دیدار دیشب آرژانتین با هندوراس تأثیرگذاری صد درصدی داشت تا اوج آمادگی خود را نشان دهد.

دیدار آرژانتین با هندوراس دیشب با برتری 3 بر 0 یاران لیونل مسی به اتمام رسید؛ دیداری که مسی در آن دو گل زد و روی یکی از گلها نیز تاثیر مثبتی داشت.

هنگام گل اول آرژانتین لیونل مسی با پاس استثنایی خود آلخاندرو گومز را در موقعیت بسیار مناسب گلزنی قرار داد و او هم با پاس خود به مارتینز دروازه خالی را در اختیار او قرار داد تا گل نخست بازی به ثمر برسد. گل دوم آرژانتینی ها نیز که از روی نقطه پنالتی توسط مسی به ثمر رسید در هنگام گرفته شدن ضربه پنالتی؛ باز هم لیونل مسی در بطن حرکت بود و او با پاس گل زیبای خود مهاجمان تیمش را در موقعیتی قرار داد که مدافعان هندوراس را مجبور به خطا کند تا در نهایت مسی بر خلاف جهت حرکت دروازه بان توپ را با تور آشتی دهد.

گل سوم نیز توسط مسی با یک ضربه زیبای چیپ به ثمر رسید. ضربه چیپی که با تیزهوشی مسی و هنگام دیدن جلو آمدن دروازه بان به ثمر رسید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها