کد خبر : 3046
تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

پیشگویی حیوانات از نتایج فوتبال این بار توسط لاک پشت

پیشگویی حیوانات از نتایج فوتبال این بار توسط لاک پشت

پیشگویی تیم برنده مسابقات ورزشی فوتبال توسط حیوانات از زمانی که جام جهانی در قاره آفریقا برگزار شد توسط هشت پای مشهور پیش گو و بعد از آن گربه روسی مد شد. از آن زمان به بعد پیشگویی های فوتبالی و سایر رقابتها و حتی انتخابات سیاسی نیز سمت و سوی طنز و تفریحی و

پیشگویی تیم برنده مسابقات ورزشی فوتبال توسط حیوانات از زمانی که جام جهانی در قاره آفریقا برگزار شد توسط هشت پای مشهور پیش گو و بعد از آن گربه روسی مد شد.

از آن زمان به بعد پیشگویی های فوتبالی و سایر رقابتها و حتی انتخابات سیاسی نیز سمت و سوی طنز و تفریحی و دلمشغولی های این چنینی به خود گرفت.

لاک پشت اسپانیایی پیش گو می شود

حالا یک لاک پشتی که 30 سال سن داشته و در آکواریومی به نام بنالمنا در اسپانیا و بندر مالاگا زندگی می کند، اقدام به پیش بینی و پیشگویی برنده فینال لیگ قهرمانان اروپا کرده است.

دیدار دو تیم رئال مادرید و لیورپول امشب در لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد و جزو مهمترین و حساسترین دیدارهای چند وقت اخیر فوتبال جهان محسوب می شود.

نگهدارنده این لاک پشت برای پیش بینی مسابقه ابتکار مشابهی انجام داده و طی آن به فاصله حدود دو متر، دو عدد غذای لاک پشت قرار داده است.

این لاک پشت در نهایت به سمت لیورپول رفته و تیم لیورپول را به عنوان برنده مسابقه با رئال انتخاب کرد.

این لاک پشت اسپانیایی گویا شانس تیم اجنبی را بیشتر از کشوری که در آن زندگی می کند، دانسته و پیشگویی برد مسابقه توسط لیورپولی ها را داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها