کد خبر : 31643
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

بیشتر شدن اختلاف امتیازی یوونتوس با ناپولی در سری آ/ قهرمانی در دسترس شد

بیشتر شدن اختلاف امتیازی یوونتوس با ناپولی در سری آ/  قهرمانی در دسترس شد
با برد مهمی که یوونتوسی ها مقابل ناپولی به دست آوردند اختلاف امتیاز این دو تیم به عدد 12 رسید.؛

با برد مهمی که یوونتوسی ها مقابل ناپولی به دست آوردند اختلاف امتیاز این دو تیم به عدد 12 رسید. هر چند آنها در صدر جدول رقبای سرسخت دیگری هم دارند که فاصله امتیاز کمی دارند. اما رساندن اختلاف با ناپولی که فصل پیش به قهرمانی سری آ رسیده بود به عدد 12 فاصله محسوسی است.

مکس آلگری سرمربی یوونتوس بعد از به دست آوردن برد یک بر صفر تیمش مقابل ناپولی اعلام کرد بردن در این دیدار برایمان بسیار حائز اهمیت بود تا به اختلاف دوازده امتیازی با ناپولی برسیم. برای این که بتوان به رویای بزرگ قهرمانی دست یافت بایستی گام به گام پیشرفت نمود.

او همچنین به خوب عمل کردن بازیکنانش در نیمه اول نیز اشاره کرد. بازی که باعث شد تا توپ در هر دو سمت زمین به خوبی حرکت کرده و دفاع مستحکمی نیز داشته باشند.

آلگری به داشتن مالکیت توپ ناپولی نیزاشاره کرد ولی یادآور شد آنها قادر نشدند در خلق موقعیت موفق عمل کنند و تیمشان روحیه خودشان را به خوبی حفظ کرده بودند.

آلگری

به سختی در تلاش بودن یوونتوس برای رسیدن به قهرمانی با مربی به نام آلگری

سرمربی یووه این را هم تاکید کرد که دارای بازیکنانی هستند که به سختی در زمین مسابقه در تلاشند و بلندپروازی های مورد نیاز برای رسیدن به قهرمانی را هم دارند. یوونتوس برای قهرمان شدن به کسب چنین نتیجه هایی نیاز دارد و بایستی تیمش همچنان تمرکز و کیفیت لازم خود را حفظ نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مدعی اصلی قهرمانی جام ملت‌های فوتبال اروپا 2024 به اذعان آرسن ونگر | مارال نیوز
4 ماه قبل

[…] یا مدعیان اصلی قهرمانی در جام ملت‌ های […]