کد خبر : 28340
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹

قهرمانی ناپولی در سالی که دو تیم ایتالیایی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدند

قهرمانی ناپولی در سالی که دو تیم ایتالیایی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدند
قهرمانی و تکیه بر صدر جدول تیم ناپولی در ایتالیا در سالی که دو باشگاه ایتالیایی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدند در سال جاری رقم خورد. ؛

قهرمانی و تکیه بر صدر جدول تیم ناپولی در ایتالیا در سالی که دو باشگاه ایتالیایی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدند در سال جاری رقم خورد. رسیدن دو باشگاه ایتالیایی به نیمه نهایی لیگ قهرماان اروپا نشانگر قدرت بالای تیم های ایتالیایی است.

در روز و سالی ناپولی با شایستگی به قهرمانی سری آ رسید. که دو باشگاه ایتالیایی اینتر و آث میلان توانسته بودند در جمع 4 تیم نهایی لیگ قهرمانان حضور داشته باشند.

حتی آنها شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان نیز دارند. با این وجود هیچ تیمی در سال جاری به اندازه ناپولی شایسته قهرمانی در ایتالیا نبود.

سرمربی 64 ساله ایتالیایی ناپولی اسپالتی نیز چیزی شبیه به معجزه را توانست در شهر ناپل رقم بزند. او بعد از 33 سال دوباره ناپولی را به عنوان قهرمانی سری آ رساند.

شور و عشق و علاقه به فوتبال در شهر ناپول باعث شد تا این تیم در حضور مربی با دانشی به نام اسپالتی کار کارستان کند. تا عنوان قهرمانی ایتالیا را در حضور تیم های بزرگی همچون اینتر و میلان و یوونتوس و لاتزیو و رم  به ناپولی برسد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها