کد خبر : 9081
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸

بیماری میروسلاو بلاژویچ سرمربی سابق ایران

بیماری میروسلاو بلاژویچ سرمربی سابق ایران

علت بستری شدن، بیماری و در بستر مرگ قرار گرفتن بلاژویچ سرمربی ایران، چرا میروسلاو بلاژویچ بیمار شده و در حال مرگ است؟ صفحه فیس بوک میروسلاو بلاژویچ خبر تلخی را داد طی آن میروسلاو بلاژویچ اعلام کرده که با مشکلات متعدد بدنی مواجه بوده و به زودی دنیا را ترک خواهد کرد. عکس میروسلاو

علت بستری شدن، بیماری و در بستر مرگ قرار گرفتن بلاژویچ سرمربی ایران، چرا میروسلاو بلاژویچ بیمار شده و در حال مرگ است؟ صفحه فیس بوک میروسلاو بلاژویچ خبر تلخی را داد طی آن میروسلاو بلاژویچ اعلام کرده که با مشکلات متعدد بدنی مواجه بوده و به زودی دنیا را ترک خواهد کرد.

بیماری میروسلاو بلاژویچ سرمربی سابق ایران

عکس میروسلاو بلاژویچ کنار برانکو

میروسلاو بلاژویچ در پیامی که نوشته اعلام نموده پیش تر از این به دو بیماری سرطان مبتلا بوده و سومین سرطان نیز در او هویدا شده است. میروسلاو بلاژویچ این را هم اعلام کرده که دوستان و بازیکنان هم نسل او همه پیشتر از این جان به جان آفرین تسلیم کرده بودند و او تنها کسی بوده که زنده باقیمانده است.

جراحی سرطان پروستات میروسلاو بلاژویچ

قبلتر از این نیز میروسلاو بلاژویچ به دلیل مبتلا شدن به سرطان پروستات در اتریش بستری شده و عمل جراحی شد و حالا متاسفانه بلاژوویچ مبتلا به یک بیماری دیگری از سرطان نیز شده است تا وضعیت سلامتی او را خطرناک تر از گذشته نیز کند.

تیم ملی کرواسی تحت هدایت میروسلاو بلاژویچ در جام جهانی 1998 به عنوان سومی رقابتها دست یافته بود.

این سرمربی مدتی نیز در سال 2002 سرمربی تیم ملی ایران بود که البته به دلیل شکست ایران در پلی اف مقابل ایرلند، امکان حضور و صعود ایران به جام جهانی را از دست داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
کرواسی معجزه کرد/ گریه های بلاژوویچ برای صعود تاریخی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بلاژویچ سرمربی که در […]