کد خبر : 5640
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

گرانترین بازیکنان پرسپولیس تهران با اعلام سایت ترانسفرمارکت

گرانترین بازیکنان پرسپولیس تهران با اعلام سایت ترانسفرمارکت

گرانترین بازیکنان پرسپولیس اعلام معتبرترین سایت ارزشگذاری بازیکنان یعنی ترانسفرمارکت چه کسانی هستند، برترین بازیکنان پرسپولیس که پول زیادی برای خرید آنها خرج شده و البته با ارزشترین آنها نیز هستند. به گزارش مارال نیوز، پرسپولیس تهران با میانگین سنی 26 سال و نیم، و با برخورداری از 30 بازیکنی که با این تیم قرارداد

گرانترین بازیکنان پرسپولیس اعلام معتبرترین سایت ارزشگذاری بازیکنان یعنی ترانسفرمارکت چه کسانی هستند، برترین بازیکنان پرسپولیس که پول زیادی برای خرید آنها خرج شده و البته با ارزشترین آنها نیز هستند.

به گزارش مارال نیوز، پرسپولیس تهران با میانگین سنی 26 سال و نیم، و با برخورداری از 30 بازیکنی که با این تیم قرارداد دارند، در مجموع به ارزش کل مارکتینگ حدود 14 میلیون و نیم یورو قیمت گذاری شده است.

با ارزشترین بازیکنان پرسپولیس تهران و گران قیمت ترین آنها به ترتیب زیر هستند.

گران قیمت ترین بازیکنان پرسپولیس

سنگربان جدید به خدمت گرفته شده پرسپولیس علیرضا بیرانوند بوده که 1 میلیون یورو طبق نظر ترانسفرمارکت قیمت گذرای شده است.

بعد از بیرانوند نوبت به مهدی ترابی با مبلغ مشابه یک میلیون یورو می رسد تا این دو جزو گران قیمت ترینهای پرسپولیس طبق نظر سایت ترانسفرمارکت لقب بگیرند. سعید صادقی، میلاد سرلک نیز 900 هزار یورو قیمت گذاری شدند و دانیال اسماعیلی فر نیز 775 هزار یورو قیمت گذاری شده است.

البته این مبالغ به معنای قرارداد این بازیکنان در واقعیت نبوده و این سایت در اعلام قیمت بازیکنان در کل جهان و حتی در فوتبال اروپا با اغراق بسیار زیاد این قیمتها ارا تعیین می کند به گونه ای برای بازیکنان اروپایی نیز باور اعداد ذکر شده کمی سخت و غیرقابل هضم به نظر می رسد اما شکی نیست که بازیکنان اعلام شده در این لیست؛ جزو بهترین ها و با استعدادترین های فوتبال ایران هستند که توانایی درخشش در سطوح مختلف باشگاه های آسیا و حتی اروپا را نیز دارند.

مبالغ ترانسفرمارکت بر روی کاغذ است

ارزشگذاری بازیکنان در ترانسفرمارکت هر چند دقیقترین و جامع ترین مرجع اعلام ارزش بازیکنان می باشد؛ اما عموما بر روی کاغذ این قیمتها تعیین شده و در واقعیت اغراق بسیار بسیار زیادی در تعیین قیمت ها انجام شده و فاصله بسیار زیادی نیز این قیمتها با واقعیت در کل جهان دارد و اعداد اعلام شده طبیعتا بسیار بالاتر از توان کل تیمها و باشگاه ها هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 4
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] در باشگاه پرسپولیبس تهران نیز به دلیل […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اما در نهایت این پرسپولیس بود که توانست […]

trackback
پرخرج ترین تیم باشگاهی از حیث خرید بازیکن در ایران | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] معتبر ترانسفر مارکت به عنوان مرجع […]

trackback
گرانترین دروازه بان تیمهای ملی سال 2022 بر اساس کیفیت | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ترانسفرمارکت بهترین دروازه […]