کد خبر : 24825
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

بیوگرافی جیمی رومرو مهاجم تراکتورسازی تبریز با سوابق

بیوگرافی جیمی رومرو مهاجم تراکتورسازی تبریز با سوابق
جیمی رومرو در کدام تیم های باشگاهی عضویت داشته و چه سوابق و بیوگرافی دارد؟؛

سابقه عملکرد جیمی رومرو بیوگرافی مهاجم جدید تراکتورسازی که دارای اصالت اسپانیایی است. تراکتوری ها امروز با جیمی رومرو قرارداد بستند.

این بازیکن در پست تخصی وینگر و هافبک هجومی بازی می کند. او 32 سال سن داشته و در تیم های مطرح اسپانیایی نیز سابقه بازی دارد.

او هم در فوتبال جمهوری اذربایجان و هم لالیگا و سری آ ایتالیا حضور داشته است. وی با تیم قره باغ نیز توانسته در کشور جمهوری آذربایجان به رتبه دوم لیگ برتر این کشور دست یابد.

آمار گلزنی و عملکرد رومرو

در خصوص آمار گلزنی و همچنین پاس گل های داده شده توسط جیمی رومرو بخوانید. عنوان شده که وی در حدود 130 بازی انجام شده در تیمهای باشگاهی در مجموع 19 گل به ثمر رسانده است. وی همچنین دارای 20 پاس گل بوده است.

تراکتوری ها درخواست کارت بازی این بازیکن را ارائه کرده و امیدوارند هر چه زودتر بتوانند با صلاحدید کادر فنی از او در ترکیب تراکتور استفاده کنند.

بعد از ریکاردو آلوز و واگنین، جیمی رومرو سومین بازیکن خارجی بزرگ تراکتورسازی تبریز در این فصل خواهد بود.

جیمی رومرو

جیمی رومرو در تقابل با بازیکنان رئال مادرید

جیمی رومرو فوتبال خود را از آلباسته اسپانیا شروع کرد. در ادامه به ایتالیا رفت و در آنجا در تیم مطرح شناخته شده اودینزه مدتی بازی کرد.

وی همچنین سابقه بازی در تیم دوم رئال مادرید، ساراگوزا، گرانادا و یکی از تیم های ترکیه ای به نام اردو اسپور را نیز در کارنامه خود دارد.

رومرو ستاره سابق اوساسونا در دوران اوج فوتبالی خود در اودینزه بازی می کرد. وی در سال 2016 در اوساسونا نیز عضویت داشت هر چند عمر فوتبالی او در این تیم تنها یک سال بود تا در نهایت به تیم باشگاهی کوردوبا ملحق شود.

وی در فوتبال آذربایجان نیز بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشته و در 69 دیداری که برای قره باغ انجام داد 14 بار موفق به گلزنی شد.

جیمی رومرو در تیم باشگاهی کارتاخنا آذربایجان نیز مدتی عضویت داشته است. او شاگرد سابق مربیان بزرگی همچون انریکه مارتین و هکتور کوپر نیز شده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
داور بازی پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ مایکل اولیور کیست | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] سوابقی دارد؟ با سوابق حرفه ای و […]

trackback
تلاش بی نتیجه تراکتور و آلومینیوم در تبریز برای کسب 3 امتیاز | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] خوب آلومینیوم و تراکتور سازی. روز گذشته تلاش […]