کد خبر : 8279
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹

بیوگرافی گوستاوو واگنین بازیکن تراکتورسازی تبریز

بیوگرافی گوستاوو واگنین بازیکن تراکتورسازی تبریز

گوستاوو واگنین کیست؟ بیوگرافی و سوابق گوستاوو واگنین بازیکن مطرح فوتبال تراکتورسازی تبریز. با زندگینامه و سابق تیمهای گوستاوو واگنین در سایت مارال نیوز آشنا شوید. گوستاوو واگنین یکی از بمب های جدید نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتورسازی تبریز بود که امروز ترکید. این بازیکن مطرح اکنون 30 سال داشته و در پست وینگر بازی

گوستاوو واگنین کیست؟ بیوگرافی و سوابق گوستاوو واگنین بازیکن مطرح فوتبال تراکتورسازی تبریز. با زندگینامه و سابق تیمهای گوستاوو واگنین در سایت مارال نیوز آشنا شوید.

گوستاوو واگنین یکی از بمب های جدید نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتورسازی تبریز بود که امروز ترکید. این بازیکن مطرح اکنون 30 سال داشته و در پست وینگر بازی می کند.

عکس خوشحالی گوستاوو واگنین

عکس شادی گلزنی گوستاوو واگنین در اروپا

گوستاوو واگنین اصالت برزیلی داشته اما قیافه و چهره متفاوت تری نسبت به برزیلی ها دارد. گوستاوو تابعیت کشور ایتالیا را داشته و در این سال ها در تیمهای باشگاهی برزیل و ایتالیایی نیز فوتبال بازی کرده است. او این فصل با پیوستن به تراکتورسازی تبریز شاگرد قربان بردیف سرمربی جدید تراکتوریها شد.

سابقه تیمهای گوستاوو خرید جدید تراکتور

از سوابق تیمهای گوستاوو واگنین می توان به حضور در لیگهای کشور برزیل، ایتالیا، رومانی، چین و امارات اشاره کرد. گوستاوو واگنین مدتی در باشگاه عجمان عمان حضور داشت. همچنین در لیگ چین نیز گوستاوو واگنین با تیم لیائونینگ قرارداد داشته و در رومانی نیز در تیمی به نام مریایوا بازی می کرد.

گوستاوو واگنین عملکرد حرفه ای

هایلایت عملکرد گوستاوو واگنین

مطرح ترین تیمهایی که گوستاوو واگنین در آن حضور داشته برمی گردد به لیگ ایتالیا تا مدتی در باشگاه های مطرح و نامدار لچه و مسیا بازی کند.

عملکرد گوستاوو واگنین در بازی های حرفه ای

گوستاوو واگنین در دوران بازیکن بودن خود در لیگهای مختلف اروپایی و آسیایی در مجموع 290 بازی رسمی انجام داده که نتیجه آن 69 گل زده و 30 پاس گل است.

گوستاوو واگنین بیو

در آخرین فصلی که گوستاوو واگنین پیش از پیوستن به تراکتورسازی حضور داشت در لیگ رومانی و برای تیم کرایووا بازی می کرد که نتیجه این حضور در حدود 45 بازی انجام داده برای این تیم رومانیایی، 12 گل با 7 پاس گل بود.

گوستاوو واگنین

گوستاوو واگنین در عملکرد تیمی نیز موفق بوده و تاکنون 4 بار عنوان قهرمانی را با تیمهایی که در آن بازی کرده در لیگهای مختلف به دست آورده و در تلاش است تا افتخارات مشابه دیگری را با پرشورترین تیم ایران یعنی تراکتورسازی تبریز به دست بیاورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها