کد خبر : 8517
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵

بیوگرافی حکیم شاکر سرمربی تیم ملی فوتبال عراق

بیوگرافی حکیم شاکر سرمربی تیم ملی فوتبال عراق

بیوگرافی حکیم شاکر، سرمربی تیم ملی فوتبال عراق سوابق و نتیجه حکیم شاکر در قامت سرمربی و مربیگری تیمهای مختلف و همچنین بررسی عملکرد حکیم شاکر را در مارال نیوز بخوانید. حکیم شاکر در هفتم ژانویه سال 1963 میلادی در بغداد به دنیا آمد. این سرمربی عراقی اکنون نزدیک به 60 سال سن دارد. عکسی

بیوگرافی حکیم شاکر، سرمربی تیم ملی فوتبال عراق سوابق و نتیجه حکیم شاکر در قامت سرمربی و مربیگری تیمهای مختلف و همچنین بررسی عملکرد حکیم شاکر را در مارال نیوز بخوانید.

حکیم شاکر در هفتم ژانویه سال 1963 میلادی در بغداد به دنیا آمد. این سرمربی عراقی اکنون نزدیک به 60 سال سن دارد.

تیم ملی عراق حکیم شاکر

عکسی از حکیم شاکر سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال عراق

او قسمت عمده عمر ورزشی و فوتبالی خود را در کشور و سرزمین مادریش عراق سپری کرده و نتایج درخشانی نیز با تیمهای تحت هدایت خود گرفته است.

حکیم شاکر

دوران بازیکن بودن حکیم شاکر 

حکیم شاکر در دوران بازیکن بودن خود در باشگاه های الطلبه، بغداد و همچنین الشرطه عراق بازی کرده است. او در دوران مربیگری خود نیز سرمربی تیم ملی عراق در مقطعی بوده و علاوه بر آن در تیمهای باشگاهی عراق همچون اربیل، الجیش، سامرا، الدفاعیه الجوی، الشرطه و آرارات مربیگری کرده است.

حکیم شاکر

حکیم شاکر اخیرا نیز به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال عراق انتخاب شده است. در حالی که مسئولان عراقی به دنبال انتخاب یک گزینه غیربومی برای تیم ملی عراق بودند و گزینه هایی همچون کارلوس کی روش و ژوزه مورایس را نیز زیرنظر قرار داده بودند به دلیل مسائل مالی و همچنین در نظر گرفتن برخی مسائل فنی در نهایت با حکیم شاکر به توافق رسیدند.

کارنامه خوب حکیم شاکر در تیمهای عراقی

حکیم شاکر در تیم ملی فوتبال عراق و همچنین باشگاه های عراقی کارنامه خوبی از خود به نمایش گذاشته و شاید این دلیل نیز باعث برگزیده شدن حکیم شاکر به عنوان سرمربی عراقیها شده است.

حکیم شاکر

حکیم شاکر در زمان سرمربیگری ویلموتس در تیم ملی ایران سرمربی عراقیها بود و توانست ایران را شکست بدهد و حتی عامل صعود عراق از گروه خود به دور بعدی انتخابی جام جهانی به عنوان تیم دوم گروه نیز شود که در نهایت در تصمیمی بحث برانگیز حکیم شاکر با وجود گرفتن نتیجه مناسب از کار برکنار شده و ادوکات جانشین او شد که در نهایت ادوکات نیز نتوانست کاری از پیش ببرد تا باز قرعه به نام حکیم شاکر در تیم ملی عراق زده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها