کد خبر : 12424
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۰۲

آیا دیاباته مقابل نفت مسجدسلیمان با پرسپولیس بازی می کند

آیا دیاباته مقابل نفت مسجدسلیمان با پرسپولیس بازی می کند

آیا پرسپولیس و یحیی گل محمدی به دیاباته برای بازی مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته ششم لیگ برتر اعتماد خواهد کرد یا به او بازی نخواهد داد؟ علت غیبت دیاباته در هفته ششم مقابل نفت مسجدسلیمان چیست؟ شیخ دیاباته در شرایطی که از هفته پنجم لیگ برتر و بازی گذشته پرسپولیس تهران مقابل هوادار نیز

آیا پرسپولیس و یحیی گل محمدی به دیاباته برای بازی مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته ششم لیگ برتر اعتماد خواهد کرد یا به او بازی نخواهد داد؟ علت غیبت دیاباته در هفته ششم مقابل نفت مسجدسلیمان چیست؟

شیخ دیاباته در شرایطی که از هفته پنجم لیگ برتر و بازی گذشته پرسپولیس تهران مقابل هوادار نیز می توانست با توجه به صدور کارت بازی در زمین حاضر شود اما سرمربی تیم پرسپولیس صلاح ندید که این بازیکن با توجه به دور ماندن از شرایط مسابقه و ناآمادگی، در ترکیب 20 نفره پرسپولیس قرار گیرد.

حالا با گذشت یک هفته دیگر، باز هم یحیی گل محمدی شیخ دیاباته را در لیست خود قرار نداده و قطعا شیخ دیاباته در بازی نفت مسجد سلیمان نیز حضور نخواهد یافت.

آیا دیاباته مقابل نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس بازی می کند

در نهایت بازی بعدی که شاید گل محمدی به شیخ دیاباته اعتماد کرده و او را وارد زمین مسابقه کند به بعد از فیفا دی و مهرماه و برای بازی تراکتور در جریان هفته هفتم خواهد بود.

نکته دیگر در خصوص شیخ دیاباته اینکه این مهاجم فرانسوی از امروز اجازه حضور در تمرینات گروهی پرسپولیس را کسب کرده است اما این موضوع به معنای قرارگیری او در لیست بازی با پرسپولیس نبوده و دیاباته باید فرصت بیشتری را به تمرینات خود معطوف کند تا شرایط بازی پیدا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها