کد خبر : 20986
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲

حکیم زیاش به این دلیل در ترکیب چلسی نیست

حکیم زیاش به این دلیل در ترکیب چلسی نیست
دلیل قرار نگرفتن حکیم زیاش در ترکیب اصلی چلسی از زبان گراهام پاتر اعلام شد.؛

گراهام پاتر سرمربی موفق تیم چلسی دلیل در تعویض بودن حکیم زیاش و بازی نکردن او در ترکیب اصلی چلسی را گفت. علتی که معقول و منطقی و کاملا فوتبالی است.

حاشیه ها و اخبار ضد و نقیضی در خصوص این که به دلیل مسائل انضباطی حکیم زیاش در ترکیب چلسی قرار نگرفته و یا تعویضی می شود در فضای مجازی مطرح شده است. البته به گفته سرمربی چلسی این موضوع ها صحت ندارد.

به گفته پاتر وینگر چلسی حکیم زیاش به دلیل این که کمی از ترکیب 11 نفره فاصله گرفته بود به عنوان بازیکن تعویضی بازی می کرد. پاتر همچنین اعلام کرد به خوبی از کیفیت بالای حکیم زیاش با خبر هستیم. چرا که او در جام جهانی با تیم ملی مراکش نیز خوش درخشید. خیلی از بازیکنان وجود دارند که در فهرست 11 نفره چلسی حضور ندارند اما آنها باید صبوری پیشه کنند. حکیم زیاش نیز پسر بسیار خوبی بوده و کیفیتش نیز ثابت شده است.

گفتنی است حکیم زیاش در دو سال اخیر با چلسی قرارداد بسته و در این مدت حدود 90 بار برای آبی های لندن بازی کرده است. او در این مدت 14 بار موفق به گلزنی نیز شده است.

حکیم زیاش موفقیت و درخشش خود را مدیون آژاکس هلند بود. او به مانند اکثر بازیکنان از این تیم استعدادهای خود را به جهانیان اثبات کرد تا در چلسی جا خوش کند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
کای هاورتز از شرایط تاکتیکی چلسی راضی است | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] نسبت به حضور در چلسی را با تغییر […]