کد خبر : 7634
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸

بیوگرافی دوس سانتوس و تیمهای بازیکن گل گهر سیرجان

بیوگرافی دوس سانتوس و تیمهای بازیکن گل گهر سیرجان

بیوگرافی دوس سانتوس بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان؛ با سوابق و تیمهای وسکلی گومز دوس سانتوس بازیکن جدید خریداری شده گل گهر آشنا شوید. بیوگرافی مختصر و کوتاه و سوابق بازی  دوس سانتوس را در مارال نیوز می خوانیم. دوس سانتوس در پست تخصصی هافبک بازی کرده و 30 سال سن دارد. این بازیکن

بیوگرافی دوس سانتوس بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان؛ با سوابق و تیمهای وسکلی گومز دوس سانتوس بازیکن جدید خریداری شده گل گهر آشنا شوید. بیوگرافی مختصر و کوتاه و سوابق بازی  دوس سانتوس را در مارال نیوز می خوانیم.

دوس سانتوس در پست تخصصی هافبک بازی کرده و 30 سال سن دارد.

بازیکن جدید گل گهر سیرجان دوس سانتوس

این بازیکن تنومند برزیلی 30 سال سن داشته و قسمت عمده فوتبال خود را در لیگ برزیل و سری a این کشور که مهد فوتبال نیز می باشد؛ بازی کرده است.

بعد از اینکه دوس سانتوس به عنوان بازیکن آزاد قراردادش به پایان رسید با فراغ خاطر بیشتری توانست به انتخاب تیم خود بپردازد تا در نهایت با پیشنهاد گل گهر سیرجان و قلعه نوعی موافقت نماید.

دوس سانتوس

این هافبک، تکنیکی و چپ پا بوده و خصوصیات تهاجمی نیز به نظر می رسد که داشته باشد. دوس سانتوس بعد از کی روش استنلی و بایناما سومین خرید قلعه نوعی در گل گهر سیرجان است.

از تیمهایی که وسکلی در آن بازی کرده می توان به باشگاه  سیارای برزیل اشاره کرد. دوس سانتوس پیش از پیوستن به گل گهر در لیگ ژاپن و تیم وسیل کوبه بازی می کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] و زندگینامه وسلی گومز دوس سا&#1606… بازیکن جدید گل […]