کد خبر : 32243
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵

ادامه بازی های پرگل در لیگ جزیره این بار در هفته بیست و هفتم

ادامه بازی های پرگل در لیگ جزیره این بار در هفته بیست و هفتم
بازی های پرگلی را در لیگ جزیره این بار در هفته بیست و هفتم شاهد بودیم.؛

به گزارش مارال نیوز، هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس نیز به مانند سایر بازی های این لیگ در هفته های قبل پرگل دنبال شد.

بازی های زیبا و مهیج و پرموقعیت بازی های پرگلی را در اکثر بازی های این هفته شاهد بودیم به گونه ای که در اکثر بازی های هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس شاهد به ثمر نشستن سه گل یا حتی بیشتر بودیم.

از جمله بازی های پرگل این هفته می توان به دیدار لوتون و استون ویلا اشاره کرد. لوتون که پیش از این و در دیدار با منچسترسیتی نیز نشان داده بود که از حیث گلزنی خوب است و مهاجمانی گلزن در اختیار دارد ولی در امر دفاع دارای مشکل است. آنها در این دیدار سه گل از استون ویلا دریافت کردند و دو بار نیز موفق به گلزنی شدند.

در دیگر بازی تاتنهام نیز با گلزنی مجدد سون هیونگ مین که گل آخر تیمشان را به ثمر رساند سه بر یک بر کریستال پالاس غلبه کرد.

نیوکسل و فولام نیز با نتیجه مشابه سه بر صفر به ترتیب بر ولورهمپتون و برایتون فائق آمدند.

وستهم نیز در دیدار خارج از خانه سه بر یک توانست اورتون میزبان را شکست دهد.

دیدار دو تیم چلسی و برنتفورد نیز دو بر دو به اتمام رسید تا شاگردان پوچیتینو در این بازی نیز از کسب سه امتیاز عاجز بمانند هر چند آنها اندوخته خوبی در خانه حریف با کسب یک امتیاز به دست آوردند.

تنها دیدار کم گل این هفته اختصاص داشت به دیدار لیورپول و ناتینگهام فارست که در آن لیورپولی ها با تنها گل داروین نونیز روی پاس گل الکسیس مک آلیستر در آخرین دقایق بازی به برتری رسیدند تا همچنان به صدرنشینی خود در لیگ برتر انگلیس ادامه دهند.

همه بازی های هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس از ساعت 18:30 دقیقه برگزار شد به جز بازی دو تیم لوتون و استون ویلا که از ساعت 21 شاهد شروع این تقابل بودیم که چند دقیقه پیش نیز به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها