کد خبر : 3455
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

حریف نهایی همگروه ایران در جام جهانی اوکراین خواهد بود یا ولز

حریف نهایی همگروه ایران در جام جهانی اوکراین خواهد بود یا ولز

اوکراین یا ولز یا اسکاتلند؛ کدام تیم حریف همگروه ایران در جام جهانی قطر خواهد بود. با توجه به وضعیت تیم های پلی آف تا حدودی می توان حریف احتمالی کشورمان را در دوحه تشخیص داد. به گزارش بخش ورزشی مارال نیوز، با قرعه کشی انجام یافته جام جهانی 2022 قطر، ایران با تیم های

اوکراین یا ولز یا اسکاتلند؛ کدام تیم حریف همگروه ایران در جام جهانی قطر خواهد بود. با توجه به وضعیت تیم های پلی آف تا حدودی می توان حریف احتمالی کشورمان را در دوحه تشخیص داد.

به گزارش بخش ورزشی مارال نیوز، با قرعه کشی انجام یافته جام جهانی 2022 قطر، ایران با تیم های آمریکا انگلیس و برنده یکی از تیمهای اوکراین، ولز و اسکاتلند همگروه شد.

قرعه جالبی که با وجود خاص بودن تیمهای حاضر در آن، می تواند تیم ملی فوتبال کشورمان را در صورت کمی تمرکز و شانس بیشتر به عنوان یکی از تیمهای صعود کننده از گروه معرفی کند.

بررسی صعود اوکراین یا ولز به جام جهانی با ایران

اوکراین یا ولز کدام به جام جهانی صعود می کند

اما کدام یک از این سه تیم حوزه اسکاندیناوی حریف ایران در گروه دوم مسابقات جام جهانی خواهند شد.

با برد سه بر یک اوکراینی ها در زمین اسکاتلند، تنها دو گزینه برای همگروهی با تیم ملی ایران وجود دارد. حالا باید یکی از تیمهای اوکراین یا ولز را در گروه ایران دید.

اما شانس اوکراین برای همگروهی با ایران و رسیده به جام جهانی بیشتر است، یا ولز؟

فردا ساعت 20:30 دیدار دو تیم اوکراین با ولز آغاز خواهد شد تا در نهایت پیروز این دیدار، راهی قطر شده و با ایران و آمریکا و انگلیس همگروه شود.

تعبیر اوکراین در یک قدمی ایران شاید تعبیر جالبی از حریف احتمالی ایران در جام جهانی باشد.

با توجه به بازی خوب و یکدستی که اوکراینی ها مقابل ولز انجام دادند، می توان شانس اوکراین را کمی بیشتر از ولز دانست اما قوتبال را نمی شود به این سادگی ها پیش بینی کرد.

ولز با وجود داشتن مهاجم کار کشته و بانجربه و میدان دیده اروپایی خود با نام گرت بیل، می تواند روی صحنه های خاص و نبوغ این بازیکن در کنار سایر بازیکنان متعصب تیمش کار را پیش برده و مقابل اوکراین تیم برنده ظاهر شود.

واقعا نمی توان از پیش یکی از این تیمها را برنده دانست. هم اوکراین و هم ولز لیاقت و شایستگی حضور در جام جهانی را دارند و این کمترین حق این دو تیم است.

با این اوصاف چنانچه اوکراین کمی در دفاع مستحکم تر بوده و اشتباهاتی که در بازی گذشته خود مقابل اسکاتلند انجام داد را انجام ندهد، می تواند شانس بیشتری داشته باشد.

هر چند اوکراینی ها با وجود داشتن دست بالاتر برای صعود به جام جهانی و همگروهی با ایران و آمریکا و انگلیس، به دلیل خستگی بازیکنان و بازی چند روز پیششان، شاید کمی در این حوزه با مشکل روبرو شوند.

باید برای اطلاع از حریف ایران تا 24 ساعت دیگر صبر کرد و دید اوکراینی ها بالاتر می آیند یا ولزی ها.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها