کد خبر : 30906
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

بیوگرافی دونیل مالن مهاجم هلندی بورسیا دورتموند

بیوگرافی دونیل مالن مهاجم هلندی بورسیا دورتموند
بیوگرافی و سوابق عملکرد گذشته دونیل مالن مهاجم هلندی دورتموند. بازیکن ستاره ای که در دورتموند به خوبی توانسته خود را به عنوان مهاجمی طراز اول بشناساند؛

بیوگرافی و سوابق عملکرد گذشته دونیل مالن مهاجم هلندی دورتموند. بازیکن ستاره ای که در دورتموند به خوبی توانسته خود را به عنوان مهاجمی طراز اول بشناساند.

دونیل مالن با تداوم چنین شرایط در تیم ملی هلند نیز می تواند تبدیل به مهره ثابت شود.

دونیل مالن در 19 ژانویه 1999 به دنیا آمده و اکنون 24 سال سن دارد. او دارای اصالت هلندی بوده و در تیم های پایه هلند از جمله زیر 17، زیر 19 و زیر 21 ساله ها نیز بازی کرده است.

او در فوتبال هلند سال ها در پی اس وی آیندهوون نیز بازی کرده و در 81 بازی که برای این تیم انجام داده بود 40 گل به ثمر رساند. آمار خوب یک گل در دو بازی به صورت میانگین برای این ستاره ثبت شده است.

دونیل مالن

دونیل مالن در تیم دورتموند از سال 2021 عضویت داشته و شماره 21 را بر تن می کند. او در 38 دیدار گذشته خود برای دورتموند 16 گل نیز به ثمر رسانده است.

وی سابقه بازی با لباس آرسنال در تیم جوانان این باشگاه را نیز در سال 2016 داشته است. او در تیم ملی هلند نیز سابقه دعوت و حضور داشته و بیش از 20 بازی برای تیم ملی کشورش انجام داده است.

بازی خوب مالن مقابل یونایتد و افزایش توجه ها

در جریان دیدار دوستانه منچستریونایتد با بورسیا دورتموند دونیل مالن توانست دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رسانده و زمینه ساز پیروزی بزرگ تیمش را فراهم کند. این بازی خوب دونیل مالن مهاجم هلندی دورتموند باعث شد تا توجه ها به سمت این بازیکن به شکل گسترده ای جلب شود.

دونیل مالن دورتموند

گل نخست او در دیدار با یونایتد با یک حرکت آکروباتیک زیبا به ثمر رسید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها