کد خبر : 26083
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶

عجیبترین نتیجه نیمه نهایی باشگاه های آسیا را الهلال رقم زد

عجیبترین نتیجه نیمه نهایی باشگاه های آسیا را الهلال رقم زد
الهلال عربستان که به سختی توانسته بود فولاد خوزستان را در مرحله قبل شکست دهد در دیدار با الدحیل عجیب ترین نتیجه را رقم زد.؛

تیم خوب الهلال عربستان که به سختی توانسته بود فولاد خوزستان را در مرحله قبل شکست دهد در دیدار با الدحیل عجیب ترین نتیجه را رقم زد.

الهلال عربستان با نتیجه پرگل 7 بر 0 توانست الدحیل قطر را شکست دهد. برد پرگلی که نوید قهرمان شدن مجدد الهلال را در دیدار نهایی که مقابل نماینده ای از آسیای شرقی خواهند داشت را می دهد.

در این دیدار خیلی زود الهلالی ها به گل رسیدند. دقیقه دوم مسابقه بود که اودیون ایگالو به گل رسید. او در دقیقه 10 دومین گل خود و تیمش را نیز به ثمر رساند.

در دقیقه 15 موسی مارگا روی پاس گل سالم الدوساری سومین گل الهلال را به ثمر رساند. تا خیال الهلالی ها راحت تر شود. در ادامه سالم الدوساری در دقیقه 38 چهارمین گل الهلال را نیز زد تا بازی با این نتیجه پرگل 4 بر 0 در نیمه نخست به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم باز اودیون ایگالو در دقیقه 48 برای الهلال گلزنی کرد. دقیقه 63 نیز مجددا ستاره امروز الهلال اودیون ایگالو باز برای نماینده عربستان سعودی گلزنی کرد تا بازی با نتیجه 7 بر 0 به سود نماینده عربستان سعودی به اتمام برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها