کد خبر : 30396
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

بازیکن 16 ساله به نام مسینیو در پالمیراس برزیل یک ستاره است

بازیکن 16 ساله به نام مسینیو در پالمیراس برزیل یک ستاره است
ستاره برزیلی 16 ساله به نام مسینیو راهی بارسلونا می شود؟ یکی از استعدادیاب های اسبق بارسلونا در مصاحبه جدید خود تاکید کرده که بایستی بارسلونا نوجوان 16 ساله پالمیراس برزیل مسینیو را زیر نظر بگیرد. ستاره این به نام استوائو ویلیام آلمیدا دی اولیویرا گلچالوس که می تواند بهترین بازیکن جهان نیز شود؛

ستاره برزیلی 16 ساله به نام مسینیو راهی بارسلونا می شود؟ یکی از استعدادیاب های اسبق بارسلونا در مصاحبه جدید خود تاکید کرده که بایستی بارسلونا نوجوان 16 ساله پالمیراس برزیل مسینیو را زیر نظر بگیرد. ستاره این به نام استوائو ویلیام آلمیدا دی اولیویرا گلچالوس که می تواند بهترین بازیکن جهان نیز شود.

آندره کوری در این خصوص گفته این بازیکن شبیه به مسی است. عملکردی تماشایی و استعدادی فوق العاده خوب از مسینیو که می تواند توپ طلای آینده جهان را بگیرد.

با این وجود تا بدین لحظه هیچ گونه مذاکره ای بین بارسلونا و باشگاه او انجام نشده ولی بارسلونا خیلی خوب اطلاع دارد که بایستی روی مسینیو تمرکز داشته باشد.

ستاره ای که حال و آینده پالمیراس را می تواند تضمین کند و مطمئنا با روند خوب کنونی می تواند در تیمک های بزرگ اروپایی نیز حضور داشته باشد.

مسینیو

برزیلی ها همواره آکادمی فوتبال پر از بازیکنان فوق العاده را دارند. استعدادهای بزرگ درخشان که می تواند سالها باشگاه های اروپایی را تغذیه کند. بارسا نیز به خوبی حواسش به این آکادمی ها است و احتمالا از این ستاره جوان پالمیراس نیز استقبال کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها