کد خبر : 6744
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰

بیوگرافی فابیو ویرا سوابق و زندگینامه مسی آینده فوتبال

بیوگرافی فابیو ویرا سوابق و زندگینامه مسی آینده فوتبال

مسی آینده فوبتال جهان کسی نیست جز فابیو ویرا؛ بیوگرافی فابیو ویرا بازیکن جدید آرسنال که می تواند در آینده تبدیل به لیونل مسی شده و با جادوی توپ در زمین مسابقه؛ افتخارات گوناگونی برای خود و تیمش کسب کند. به گزارش مارال نیوز، در زندگینامه حرفه ای و شخصی فابیو ویرا آمده است که

مسی آینده فوبتال جهان کسی نیست جز فابیو ویرا؛ بیوگرافی فابیو ویرا بازیکن جدید آرسنال که می تواند در آینده تبدیل به لیونل مسی شده و با جادوی توپ در زمین مسابقه؛ افتخارات گوناگونی برای خود و تیمش کسب کند.

به گزارش مارال نیوز، در زندگینامه حرفه ای و شخصی فابیو ویرا آمده است که وی با قد یک متر و 70 سانتی متری، در سال 2000 میلادی به دنیا آمده و اکنون تنها 22 سال سن دارد.

فابیو ویرا دارای خصوصیات هجومی بوده ولی در پست تخصصی هافبک بازی می کند. او در گذشته شماره 50 را می پوشید اما سرمربی وقت آرسنال به او گفته که این بازیکن لیاقت پوشیدن شماره 10 یا 8 را دارد و احتمالا در آرسنال نیز شماره پیراهن او را در فصل جدید یکی از این دو شماره لباس کنند.

بیوگرافی فابیو ویرا

وی در فصل پیش در پورتو پرتغال بازی می کرده و به لطف بازی سازی زیبا و خوب او پورتو توانست فاتح لیگ پرتغال و جام حذفی و کسب دوگانه ارزشمند در یک فصل شود، همچنین پورتو به لطف درخشش فابیو ویرا توانست در لیگ قهرمانان اروپا نیز تایک قدمی 8 تیم نهای لیگ اروپا نیز صعود کند.

8 گل و 11 پاس گل نتیجه تلاش و حضور او در فصل پیش پورتو در 54 بازی رسمی برای این باشگاه حرفه ای بود اما حالا او جدیدا با قراردادی 35 میلیون یورویی به باشگاه ارسنا پیوسته است.

فابیو ویرا پر از استعداد اما بدون بازی ملی

فابیو ویرا در تیم ملی فوتبال پایه پرتغال نیز بازی کرده و تقریبا در تمامی رده های سنی آن به تیم ملی دعوت شده هر چند تاکنون موفق به انجام بازی ملی برای بزرگسالان پرتغال نشده است.

فابیو ویرا بر این اعتقاد است که سبک بازی او بسیار شبیه به لیونل مسی بوده و در آینده می تواند بازیکنی در سبک و سیاق مسی شود. ویرا از مسی به عنوان الگو یاد می کند ولی این را هم می گوید که رونالدو نیز به عنوان بازیکن محبوبش شناخته می شود.

دلیل دوست داشتن رونالدو توسط فابیو ویرا

ویرا رونالدو را تنها به خاطر هموطن بودن و داشتن ملیت پرتغالیش دوست ندارد بلکه  پشتکار و تلاش رونالدو باعث شده تا قلب فابیو ویرا نفوذ کرده و به یکی دیگر از الگوهای ورزشیش تبدیل شود.

فابیو ویرا اصلیتی پرتغالی داشته و برای مدتی در تیم پاردوئنسه به صورت قرضی بازی کرده اما بیشترین دوران فوتبال حرفه ایش در رده های پایه تا بزرگسالان پورتو بوده است.

حالا برگ جدیدی در دفتر زندگانی فابیو ویرا با پیوستن به آرسنال شکل خواهد گرفت.

فابیو دنیل فریرا ویرا، هافبکی برای تمام فصول

نام کامل این بازیکن فابیو دنیل فریرا ویرا می باشد که به صورت خلاصه فابیو ویرا از او یاد می شود. ویرا جزو هافبک های طراح بازی ساز خوش تکنیکی بوده که شم گلزنی بسیار بالایی داشته به گونه ای که در تیم ملی زیر 21 سال پرتغال در 14 بازی رسمی موفق به زدن 7 گل شد که آمار و عملکرد درخشانی برای یک هافبک می باشد.

او حالا در لیگ جزیره در یک آزمون بزرگ قرار خواهد گرفت تا اگر بتواند ارزشهای خود را در این تیم پرطرفدار به خوبی نشان دهد تبدیل به یک ستاره بزرگی همچون لیونل مسی یا هموطنش کریستیانو رونالدو شود. افتخاری که کاملا شدنی به نظر می رسد.

عکسهایی از فابیو ویرا بازیکن خوش تکنیک تکرار نشدنی آینده دار و جوان کنونی آرسنال 

مهدی طارمی و فابیو ویرا

عکس مهدی طارمی با فابیو ویرا

تکنیک و دریبل زنی جالب فابیو ویرا

خوش تکنیکی فابیو ویرا

شادی گلزنی و درآوردن زبان فابیو ویرا

فابیو ویرا شادی گل

عکسهای جالب از فابیو ویرا

فابیو ویرا در پورتو

شادی گلزنی فابیو ویرا

فابیو ویرا

فابیو ویرا در لباس باشگاه جدیدش آرسنال

آرسنالی شدن فابیو ویرا بازیکن خوشتکنیک مسی آینده

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بیوگرافی گراهام پاتر سرمربی چلسی با سوابق تیمها | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] گراهام پاتر و زندگینامه این مربی جوان […]