کد خبر : 7538
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

خریدهای بزرگ سپاهان با مانوئل فرناندز تکمیل شد

خریدهای بزرگ سپاهان با مانوئل فرناندز تکمیل شد

بزرگترین خرید فصل سپاهان با به خدمت گیری مانوئل فرناندز ستاره بزرگ فوتبال جهان که سابقه بازی ملی در پرتغال و هم تیمی شدن با کریستیانو رونالدو را نیز دارد؛ صورت پذیرفت. بیوگرافی مانوئل فرناندز هافبک 36 ساله پرتغالی را پیشتر از این در مارال نیوز فرستاده بودیم که می توانید بخوانید. مانوئل فرناندز در

بزرگترین خرید فصل سپاهان با به خدمت گیری مانوئل فرناندز ستاره بزرگ فوتبال جهان که سابقه بازی ملی در پرتغال و هم تیمی شدن با کریستیانو رونالدو را نیز دارد؛ صورت پذیرفت. بیوگرافی مانوئل فرناندز هافبک 36 ساله پرتغالی را پیشتر از این در مارال نیوز فرستاده بودیم که می توانید بخوانید.

مانوئل فرناندز در تیمهای بزرگی همچون اورتون و والنسیا بازی کرده و دریای از تجربه و مهارت را در اختیار دارد و مطمئنا می تواند در کنار دیگر ستاره های سپاهان برای موفقیت این تیم مطرح کشورمان کمک کند.

به نظر می رسد با خریدهایی که توسط تیمهایی همچون سپاهان اصفهان، استقلال، پرسپولیس و فولاد خوزستان انجام گرفته یکی از این چهار تیم بتواند قهرمان لیگ برتر شده یا در کورس اصلی قهرمانی قرار گیرد.

فرناندز سپاهان

در خصوص مانوئل فرناندز اعلام شده که مذاکره سپاهان با فرناندز بسیار خوب پیش رفته و توافق نهایی نیز به دست آمده است و طی روزهای آتی قرارداد به امضا می رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مدعی فصل یعنی سپاهان اصفهان خواهد […]