کد خبر : 1092
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

بیوگرافی و عکسهای شبنم مقدمی در کنار حیوانات دوست داشتنی

بیوگرافی و عکسهای شبنم مقدمی در کنار حیوانات دوست داشتنی

عکس خاص شبنم مقدمی در کنار حیوانات معصوم و دوست داشتنی؛ حیواناتی که معصومیت و زیبایی  از چشمهایشان خوانده می شود به همراه مختصری از بیوگرافی و کارنامه هنری شبنم مقدمی را در سایت مارال نیوز خواهیم خواند. خانم شبنم مقدمی از جمله بازیگران دلسوز و توانمند مطرح کشورمان هستند که همزمان در دو عرصه

عکس خاص شبنم مقدمی در کنار حیوانات معصوم و دوست داشتنی؛ حیواناتی که معصومیت و زیبایی  از چشمهایشان خوانده می شود به همراه مختصری از بیوگرافی و کارنامه هنری شبنم مقدمی را در سایت مارال نیوز خواهیم خواند.

خانم شبنم مقدمی از جمله بازیگران دلسوز و توانمند مطرح کشورمان هستند که همزمان در دو عرصه رادیو و نمایش هنرنمایی کرده اند.

عکس شبنم مقدمی و حیوانات معصوم و دوست داشتنی زبان بسته

شبنم مقدمی متولد سال 51 بوده و در حال حاضر 50 ساله هستند. ایشان فروردین ماهی بوده و در سومین روز از فصل بهار به دنیا آمدند.

خانم مقدمی فارغ التحصیل رشته ادبیات فارسی بوده و لیسانس این رشته را دارند. همچنین ایشان در آموزشگاه آزاد استاد تارخ نیز دانش آموخته هستند. شبنم مقدمی علاوه بر بازیهای نمایشی و حضور در قاب تلویزیون و نمایش، در رادیو نیز فعالیت کرده است. شبنم مقدمی در سال 1377 بود که نمایش خانه کاغذی را در کارنامه صدای خود در رادیو ثبت کرد.

شبنم مقدمی همچنین سابقه برنامه هایی همچون کبوتری ناگهان و هفت ترانه را نیز در کارنامه خود دارند.

شبنم مقدمی با علیرضا آرا ازدواج کرده

همسر شبنم مقدمی

از جمله کارهای اولی که شبنم مقدمی در تلویزیون و سینما انجام داد می توان به بازی در فیلم زخمی و همچنین از صمیم قلب اشاره کرد. ازدیگر مجموعه های نمایشی شبنم مقدمی می توان به مجموعه بسیار خاص و زیبای به نام پدر ابراهیم حاتمی کیای دوست داشتنی اشاره کرد.

همچنین شبنم مقدمی در فیلم سینمایی زیبایی با نام تنهایی با شهاب حسینی نیز همبازی شده است تا با بازی این دو هنرمند دباتجربه در کنار یکدیگر و فیلمنامه قوی آن، زیبایی آن نیز دو صد چندان افزایش یابد.

شبنم مقدمی

در حال حاضر نیز شبنم مقدمی در سریال نمایش خانگی به نام خاتون نقش آفرینی کرده است. سریالی در ژانر اجتماعی، خانوادگی و سیاسی که تحسین بسیاری از کارشناسان را در پی داشت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
شبنم مقدمی کنار حوض آرامگاه فردوسی در شهر طوس | مارال نیوز
2 سال قبل

[…] جزئیات بیشتر و بیوگرافی و عکسها… به مطلب لینک دار […]