کد خبر : 9812
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱

7 باشگاه بزرگ اروپایی به رونالدو نه گفتند

7 باشگاه بزرگ اروپایی به رونالدو نه گفتند

کدام تیمها رونالدو را نخواستند؟ نام باشگاه هایی که از خرید رونالدو صرف نظر کردند. 7 بشگاهی که نه گفتند؛ اسامی باشگاه هایی که مستقیم یا تلویحا کریستیانو رونالدو را رد کردند. در مارال نیوز همراه این مطاب باشید. در شرایطی که رونالدو پیش از این به عنوان آرزو و خواسته بسیاری از تیمهای باشگاهی

کدام تیمها رونالدو را نخواستند؟ نام باشگاه هایی که از خرید رونالدو صرف نظر کردند. 7 بشگاهی که نه گفتند؛ اسامی باشگاه هایی که مستقیم یا تلویحا کریستیانو رونالدو را رد کردند. در مارال نیوز همراه این مطاب باشید.

در شرایطی که رونالدو پیش از این به عنوان آرزو و خواسته بسیاری از تیمهای باشگاهی محسوب می شد اما شنیده ها از نه گفتن 7 باشگاه بزرگ جهان به کریستیانو رونالدو خبر می دهد. نخواستن رونالدو توسط این باشگاه ها را یکی از نشریات ایتالیایی به نام کوریو دلو اسپورت اعلام نموده است.

به اعتقاد این نشریه اتلتیکو مادرید و رئال از لالیگای اسپانیا، اینتر و میلان از لیگ سری آ ایتالیا، بایرن مونیخ از بوندسلیگا، پاری سن ژرمن از لیگ لوشامپیونه فرانسه و چلسی از لیگ جزیره نام تیمهایی هستند که از لیگهای مطرح اروپا با درخواست جذب رونالدو مخالفت کرده و هیچ تمایلی برای همکاری با این بازیکن نشان ندادند.

کدام تیمها رونالدو را نخواستند

باشگاه های بزرگی که هر یک از شانس های موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شوند و تاریخچه بزرگی در دوران رقابتهای فوتبالی خود دارند با جذب اسطوره فوتبال جهان در این مقطع و در سن 38 سالگی مخالفت کردند.

تغییر نظر منچستر در کمتر از یک ماه در خصوص رونالدو

منچستری ها نظرشان را در خصوص رونالدو در کمتر از یک ماه عوض کردند. از منچستریونایتد که به عنوان خاستگاه و تبلور استعداد های رونالدو در دوران حضور این بازیکن در دوران جوانی یاد می شد؛ شدیدا به رونالدو اعلام نیاز کرده و با وجود درخواست جدایی کریس تمایلی به خداحافظی و قطع همکاری با رونالدو نشان نمی داد اما سرکشی های رونالدو و نتایج ضعیف اخیر منچستریونایتد در لیگ جزیره به نظر می رسد سران باشگاه منچستر و سرمربی این تیم را مجاب کرده که با جدایی کریستیانو رونالدو موافقت کنند و چنانچه پیشنهاد خوبی دریافت کنند چراغ سبزی برای جداییش نشان دهند. اتفاقی که تاکنون مهیا نشده و تیمهای بزرگی نیز از جذب رونالدو صرف نظر کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پیچیده شدن فرایند جذب مهاجم اروپایی برای تراکتور | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] جذب مهاجم خوب اروپایی و خارجی برای […]