کد خبر : 6447
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

عوارض استفاده از سانروف ماشین و خطرات آن

عوارض استفاده از سانروف ماشین و خطرات آن

آسیب و عوارض استفاده از سانروف ماشین؛ سانروف محل تفریح سرنشینان و مسافران خودرو نبوده و بایستی ضمن آشنایی با ضرر سانروف؛ نحوه استفاده صحیح از آن را یاد بگیریم. به گزارش مارال نیوز، سانروف که در بسیاری از خودروهای جدید و لوکس تعبیه شده، برای استفاده سرنشینان و یا کودکان به منظور تفریح نبوده

آسیب و عوارض استفاده از سانروف ماشین؛ سانروف محل تفریح سرنشینان و مسافران خودرو نبوده و بایستی ضمن آشنایی با ضرر سانروف؛ نحوه استفاده صحیح از آن را یاد بگیریم.

به گزارش مارال نیوز، سانروف که در بسیاری از خودروهای جدید و لوکس تعبیه شده، برای استفاده سرنشینان و یا کودکان به منظور تفریح نبوده و نباید سر خود را از آن هنگام رانندگی بیرون برد.

سانروف خودرو نباید تغییر کاربری بدهد

استفاده از سانروف توسط شرکتهای خودروسازی تنها به دلیل زیبایی، تهویه هوا و همچنین افزایش نور خودرو بوده اما انتظار و نگرش مردم و خریداران این نوع خودروها از سانروف، به کارگیری به شکل دیگر و بالا بردن سر و بدن از آن بوده که به هیچ عنوان توصیه نشده و می تواند آسیبهای غیرقابل جبرانی را در پی داشته باشد.

سانروف خودرو و آسیب

در خبری که ایسنا از زبان آقای جوانبخت کارشناس تصادف کار کرده بود، از وجود خطراتی همچون ورود اشیای خارجی به چشم و حتی تخلیه شدن چشم فرد هنگامی که بدن و سر خود را از سانروف بالا برده بود؛ نام برده شده است.

همچنین در زمانی که کودک از سانروف به بیرون نگاه می کند هنگام ترمز کردن ناگهانی راننده ماشین و یا تصادف، ممکن است به پرت شدن کودک به روی آسفالت و اتفاقات تلخ دیگر بیانجامد.

سانروف و احتیاط در رانندگی

استفاده از سانروف برای خوشگذرانی شدیدا ممنوع

به هیچ عنوان اجازه استفاده کودک و سرنشینان خودرو از سانروف به عنوان تفریح و خوشگذرانی و بیرون کردن بدن و سر خود از آن را ندهید چرا که اتفاق خبر نکرده و در یک لحظه رقم زده می شود و ممکن است آسیبهای جبران ناپذیری داشته باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها