کد خبر : 3936
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۵۵

بیوگرافی و عکس خانوادگی همسر شهین تسلیمی

بیوگرافی و عکس خانوادگی همسر شهین تسلیمی

همسر شهین تسلیمی و عکس خانوادگی از این بازیگر. بیوگرافی شهین تسلیمی و عکسی از همسر مرحوم وی آقای احسان گرامی را خواهیم دید. به گزارش مارال نیوز، شهین تسلیمی در حال حاضر 67 سال سن دارند. همسر ایشان مرحوم احسان گرامی بودند که متاسفانه فوت کردند. عکسی از همسر زنده یاد شهین تسلیمی و

همسر شهین تسلیمی و عکس خانوادگی از این بازیگر. بیوگرافی شهین تسلیمی و عکسی از همسر مرحوم وی آقای احسان گرامی را خواهیم دید.

به گزارش مارال نیوز، شهین تسلیمی در حال حاضر 67 سال سن دارند. همسر ایشان مرحوم احسان گرامی بودند که متاسفانه فوت کردند.

همسر شهین تسلیمی

همسر شهین تسلیمی و بیوگرافی

عکسی از همسر زنده یاد شهین تسلیمی و متن خبری که خانم تسلیمی برای دادن خبر درگذشت همسرشان در اینستاگرام با کاربران منتشر کردند.

درگذشت همسر شهین تسلیمی

دادن خبر مرگ همسر شهین تسلیمی به کاربران و مردم

بیوگرافی شهین تسلیمی

شهین تسلیمی دارای اصالتی خشکرودی بوده و مدتی نیز در کشورهای خارجی مثل ترکیه و کانادا زندگی کرده است. وی به خاطر علاقه به کشور در مصاحبه ای که قبلا داشته بودند اعلام کرده بودند که هر کجا بروند، باز به وطن و جایی که در آن متولد شده بودند، بر خواهند گشت.

عکسهای شهین تسلیمی

عکسهای شهین تسلیمی بازیگر سینما

شهین تسلیمی حضور در فیلم و سینما را با سریال باغ مظفر تجربه کرد. سریال طنز زیبایی که به خوبی توانست از عهده نقش خود در این سریال زیبای خانوادگ و طنز برآید.

پشت صحنه فیلمهای شهین تسلیمی با بازیگران

پس از آن شهین تسلیمی در سریال بزنگاه رضا عطاران حضور یافت.

دوران اوج سریال های طنز ایران که برمیگردد به حدود سال 1387 با حضور درخشان و پررنگ بازیگرانی مثل شهین تسلیمی که در جذب مخاطب و رضایت بینندگان نیز موفق عمل کرده بودند.

شهین تسلیمی عکس خاص و جدید

عکس حرفه ای پرتره از شهین تسلیمی

شهین تسلیمی در سریال های طنز دیگری همچون چهار چرخ نیز بازی کرد. نقش آفرینی شهین تسلیمی در سریال های دیگری همچون ارمغان تاریکی و وضعیت سفید با موضوعات جدی نشان داد که ایشان توانایی بازی در سریال های غیرکمدی را نیز دارند.

شروع بازیگری شهین تسلیمی

علاقه شهین تسلیمی به حضور در سینما و تئاتر و بازیگری و در کل نقش آفرینی در عرصه فرهنگ و هنر و شروع دوران جدید در زندگی حرفه ای خود به دوران جوانی برمی گشت.

تسلیمی در دوران جوانیش در تست صدای رادیو شرکت کرده و حتی برای همکاری نیز قبول شده بود اما با توجه به شرایط خانوادگی آن دوران امکان فعالیت زیاد را پیدا نکردند.

همچنین شهین تسلیمی از علاقه مندان به تئاتر نیز بوده و خاک صحنه را در دوران جوانی خورده بود.

معرفی شهین تسلیمی به مهران مدیری و بازی در سریال های طنز این کارگردان مطرح، سبب شناخته شدن و محبوبیت بیش از پیش این بازیگر پیشکسوت و باتجربه کنونی سینما و تلویزیون ایران شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس حمید گودرزی در بغل پدر وقتی که نوزاد بود | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] سالی که این عکس خانوادگی را گرفته و دیگر […]