کد خبر : 1785
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷

اسم و عکس بازیگران سریال حکم رشید شبکه 3

اسم و عکس بازیگران سریال حکم رشید شبکه 3

بازیگران حکم رشید چه کسانی هستند، ساعت پخش تکرار سریال حکم رشید چه زمان و روزهایی است، اسم و عکسهای جدید بازیگران سریال حکم رشید که از شبکه سه سیما هر روز پخش می شود . نیلوفر شهیدی با انتشار عکسهایی از همکاران زن خود در صفحه شخصیش آرزوی موفقیت برای آنها کرده است. نیلوفر

بازیگران حکم رشید چه کسانی هستند، ساعت پخش تکرار سریال حکم رشید چه زمان و روزهایی است، اسم و عکسهای جدید بازیگران سریال حکم رشید که از شبکه سه سیما هر روز پخش می شود .

نیلوفر شهیدی با انتشار عکسهایی از همکاران زن خود در صفحه شخصیش آرزوی موفقیت برای آنها کرده است.

نیلوفر شهیدی با انتشار پستی امیدواری برای درخشش دوستان دلیش و عوامل و بازیگران حکم رشید را آرزو کرده است.

در عکسی که توسط نیلوفر شهیدی بازیگر توانمند فیلم و سینما و تئاتر کشورمان در خصوص عوامل سریال حکم رشید منتشر شده، عکسهایی از ثریا قاسمی، مهلقا باقری بازیگر نقش محبوبه سریال حکم رشید، آذیتا ترکاشوند، شهین تسلیمی منتشر شده است.

نیلوفر شهیدی خود در سریال اجتماعی و خانوادگی حکم رشید در نقش زهره ایفای نقش می کند.

در خصوص زمان و ساعت پخش سریال حکم رشید آمده که سریال حکم رشید هر روز از ساعت 20:45 دقیقه از شبکه سوم سیما پخش می شود و روز گذشته نیز اولین قسمت آن پخش شد.

ساعات پخش تکرار سریال حکم رشید نیز در ساعت های 1:30 بامداد، 10:00 صبح و 14:30 بعد از ظهر خواهد بود.

در قسمت اول سریال حکم رشید، داستان خانواده یک پلیس فداکار و دو تبهکار روایت شد که در پی آن بر خلاف میل و تمامی تلاشهای نقش پلیس سریال، یکی از تبهکاران جانی در جریان درگیری مسلحانه کشته شد و این موضوع به نظر می رسد نوید اتفاق افتادن ماجراهای جدیدی در ادامه سریال حکم رشید خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها