کد خبر : 9751
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴

بیوگرافی پیمان رنجبری مهاجم مطرح فوتبال ایرانی

بیوگرافی پیمان رنجبری مهاجم مطرح فوتبال ایرانی

زندگینامه و بیوگرافی پیمان رنجبری، با پیمان رنجبری مهاجم اردبیلی و سوابق تیمهایی که بازی کرده به بهانه درخشش در بازی روز گذشته پیمان رنجبری با نفت مسجدسلیمان مقابل مس کرمان بیشتر آشنا شویم. به گزارش مارال نیوز، پیمان رنجبری بازیکن فوتبال اردبیلی در پست مهاجم بوده که با قد یک متر و 84 سانتی

زندگینامه و بیوگرافی پیمان رنجبری، با پیمان رنجبری مهاجم اردبیلی و سوابق تیمهایی که بازی کرده به بهانه درخشش در بازی روز گذشته پیمان رنجبری با نفت مسجدسلیمان مقابل مس کرمان بیشتر آشنا شویم.

به گزارش مارال نیوز، پیمان رنجبری بازیکن فوتبال اردبیلی در پست مهاجم بوده که با قد یک متر و 84 سانتی متری خود سابقه بازی در بسیاری از تیمهای بزرگ لیگ برتری را در کارنامه خود دارد.

پیمان رنجبری متولد اردبیل بوده و در سال 71 به دنیا آمده است. رنجبری فوتبال خود را از شهرستان اردبیل شروع کرده و برای مدتی نیز در تیم شهرداری اردبیل در لیگ دسته یک فوتبال کشور بازی کرده است.

پیمان رنجبری

عکس قدیمی از پیمان رنجبری

او برای شهر زادگاه مادریش 35 بازی انجام داد که در این دوره 9 گل نیز به ثمر رساند.

باشگاه ها و سوابق تیمهای پیمان رنجبری

از سوابق و باشگاه های مطرحی که پیمان رنجبری در آن حضور یافته می توان به حضور در شهرداری اردبیل، گسترش فولاد تبریز، شهرداری تبریز، گل گهر سیرجان، ذوب آهن اصفهان، پیکان و نفت مسجد سلیمان اشاره کرد.

پیمان رنجبری در مدت حدود دو فصلی که با گل گهر سیرجان حضور داشت 50 بازی برای این تیم انجام داده و در این مدت 14 بار نیز دروازه حریفان را گشوده است.

تیمهای پیمان رنجبری

پیمان رنجبری در لباس نفت مسجد سلیمان

این بازیکن بعد از آن به ذوب آهن ملحق شد و در این تیم 14 بازی فرصت حضور پیدا کرد. پیکان نام باشگاه بعدی پیمان رنجبری بود تا در نهایت بعد از جدایی از پیکان رنجبری با نفت مسجد سلیمان قرارداد ببندد تا در این تیم خوب لیگ برتری حضور داشته باشد.

پیمان رنجبری در نخستین دیدار خود برای این تیم در بیست و دومین دوره لیگ برتر، برابر مس کرمان نیز خوش درخشید و در بازی که با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم خود به پایان رسید موفق به زدن یک گل و یک پاس گل نیز شد تا بدون شک جزو بهترین بازیکن میدان نیز باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها