کد خبر : 28551
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

صعود محتمل شهداب یزد به مرحله یک هشتم نهایی باشگاه های والیبال آسیا

صعود محتمل شهداب یزد به مرحله یک هشتم نهایی باشگاه های والیبال آسیا
با بردی که امروز شهداب یزد مقابل نماینده افغانستان به دست آورد می توان صعود شهداب یزد را صرف نظر از نتیجه بازی روز سوم به مرحله یک هشتم نهایی والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا قطعی دانست.؛

با بردی که امروز شهداب یزد مقابل نماینده افغانستان به دست آورد می توان صعود شهداب یزد را صرف نظر از نتیجه بازی روز سوم به مرحله یک هشتم نهایی والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا قطعی دانست.

شهداب یزد که روز گذشته به اولین برد خود مقابل نماینده عراق رسیده بود. امروز نیز مقابل نماینده افغانستان به نام کام ایر به برد 3 بر 0 دست یافت.

شاگردان تندروان در این بازی توانستند با نتیجه 3 بر 0 به برتری برسند تا در بازی آخر در انتظار نایچونگ بانک تایوان قرار بگیرند. رقابت حساسی که تعیین کننده تیم اول گروه نیز می تواند باشد.

در این بازی نتایج 25 بر 17، 25 بر 21 و 25 بر 18 به دست آمد تا تیم شهداب ایران با کاپیتانی مهدی مهدوی به دومین برد خود در دومین بازی باشگاه های آسیا در رشته والیبال دست یابد.

شهدابی ها باید فردا مقابل نماینده چین تایپه بروند. با این برد صعود تیم والیابل شهداب تا حدود زیادی به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها