کد خبر : 29317
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

قرارداد طولانی جود بلینگام با رئال با ارزش بیش از صد میلیون یورو

قرارداد طولانی جود بلینگام با رئال با ارزش بیش از صد میلیون یورو
قرارداد طولانی مدتی که توسط جود بلینگام با رئال مادرید بسته شد. قرارداد مذکور با ارزش بیش از صد میلیون یورو به انعقاد رسید؛

قرارداد طولانی مدتی که توسط جود بلینگام با رئال مادرید بسته شد. قرارداد مذکور با ارزش بیش از صد میلیون یورو به انعقاد رسید.

جود بلینگام سرانجام به صورت رسمی به رئال مادرید پیوست. ستاره بزرگی که پیش از این نیز با مسئولان رئال مادرید برای قرارداد و بازی در فصل آتی به توافق رسیده بود.

ستاره انگلیسی که اکنون فقط 20 سال سن داشته و با قراردادی بلند مدت به رئال پیوسته است. قرارداد جود بلینگام با رئال مادرید به مدت 6 سال خواهد بود.

همچنین دورتموندی ها نیز مبلغ قرارداد این بازیکن را یکصد و سه میلیون یورو در کنار جوایز و پاداش ها که جدای از این مبلغ است اعلام کرده است.

ثبت گرانترین قرارداد خرید رئال مادرید

با این انتقال گرانترین خرید باشگاه رئال مادرید ثبت شد. مذاکراتی که با مدیر برنامه های وی که پدرش بود به نتیجه رسید تا رئالی ها بالاتر از سیتی و لیورپول بتوانند جود بلینگام را به جمع خود اضافه کنند.

با پیوستن جود بلینگام به رئال خط میانی رئالی ها مطمئنا جانی دوباره خواهد گرفت.

رئال مادرید همیشه در خط میانی خود بازیکنان تراز اولی داشته که از آن جمله می توان به کاسمیرو، تونی کروس، لوکا مودریچ و والرده اشاره کرد. اکنون نیز جود بلینگام به جمع نام های بزرگ رئال در فصل آتی اضافه می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها