کد خبر : 32097
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

نظر توماس توخل بعد شکست بایرن مونیخ مقابل بوخوم/ عادلانه نبود

نظر توماس توخل بعد شکست بایرن مونیخ مقابل بوخوم/ عادلانه نبود
توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ شکست مقابل بوخوم را در بوندسلیگا عادلانه نداست.؛

سرمربی بایرن مونیخ توماس توخل بعد شکست سه بر دو تیمش مقابل بوخوم اعلام کرد این شکست ناعادلانه بود. وی همچنین از بدشانسی های زیادی که گریبان تیمشان را گرفت نیز سخت گفت.

توماس توخل بعد شکست تیمش مقابل بوخوم که منجر به افزایش اختلاف امتیاز بایرن مونیخ با بایرلورکوزن و رسیدن آن به عدد 8 بود اعلام کرد تیمش در این دیدار حدود پنج شش موقعیت درجه یک ایجاد کرده و بر بازی نیز به صورت کامل تسلط داشتند و در این دیدار نیز برای پیروزی رفته بودند.

وی یادآور شد تیمشان تا آخرین دقایق تلاش کردند و در ادامه نیز برای مدت زیادی با یک یار کمتر بازی را ادامه دادیم.

توماس توخل

تفاوت های شکست مونیخ به لورکوزن و لاتزیو با باخت به بوخوم

او با بیان این که در مقابل بوخوم بخت با شاگردانش یار نبوده است افزود این باخت با دو شکستی که پیش از این به آن گرفتار شده بودند دارای تفاوت است.

توماس توخل با تاکید بر این که امروز تیمشان خوب بوده افزود: این دیدار کمی شبیه به قانون مورفی بود و کل بازی که مقابل بوخوم داشتیم با نیمه دوم لاتزیو و همچنین دیدار با لورکوزن دارای تفاوت بود.

افسوس موقعیت های از دست رفته توسط توماس توخل

سرمربی بایرن مونیخ که اکنون خود را در خطر اخراج نیز می بیند افزود: موقعیت خوبی که هری کین در نیمه نخست هدر داد ممکن است عاملی مهم در نتیجه نهایی باشد. چنانچه هری کین به جای ادامه دادن ضربه ای زده و با آن کار را تمام می کرد نتیجه این گونه رقم نمی خورد. همچنین یک فرصت عالی دیگر نیز در نیمه دوم توسط سانه خلق شد.

او اضافه کرد: در نیمه دوم نیز بعد استراحت نمی دانم به چه علتی انرژی که باید داشته باشیم را از دست دادیم یا این که تیم حریف بهتر بازی کرد. در نهایت دیداری متفاوت از بازی مقابل لورکوزن و لاتزیو داشتیم و در آن نیز هرگز از سعی خود برای موفقیت عقب نشینی نکردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها