کد خبر : 1288
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

بی نظمی در اهدای مدال و مراسم اختتامیه مهم ورزشی

بی نظمی در اهدای مدال و مراسم اختتامیه مهم ورزشی

روز گذشته شاهد بی نظمی در اهدای مدال و مراسم اختتامیه یک رویداد مهم ورزشی بودیم. بی نظمی که خطر ابتلای بازیکنان و تماشاگران به کووید 19 را نیز افزایش داده و مانع از برگزاری منظم و پرشورتر مراسم اختتامیه و اهدای جوایز تیمهای برتر نیز شد. در حالی که روز گذشته شاهد برگزاری چهارمین

روز گذشته شاهد بی نظمی در اهدای مدال و مراسم اختتامیه یک رویداد مهم ورزشی بودیم. بی نظمی که خطر ابتلای بازیکنان و تماشاگران به کووید 19 را نیز افزایش داده و مانع از برگزاری منظم و پرشورتر مراسم اختتامیه و اهدای جوایز تیمهای برتر نیز شد.

در حالی که روز گذشته شاهد برگزاری چهارمین دیدار نهایی یا فینال لیگ برتر بسکتبال بین دو تیم سرشناس و خوب بسکتبال کشورمان یعنی شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان بودیم؛ بی نظمی در مراسم اهدای کاپ و جوایز رخ داد.

عکس هجوم تماشاگران و بی نظمی در ورزشگاه

همان گونه که در عکس زیر بی نظمی و هجوم طرفداران و تماشاچیان به زمین مسابقه را می بینید؛ تماشاگران بدین شکل وارد زمین مسابقه شدند.

هجوم طرفداران و بی نظمی در ورزشگاه

این اتفاق باعث شد تا تصویربرداران و عکاسان نیز نتوانند به شکل مناسبی کار خود را انجام داده و اقدام به پوشش مطلوب رسانه ای قهرمانی و مراسم اهدای مدال کنند.

گفتنی است در پایان این مسابقه تیم شهرداری گرگان موفق شد قهرمان لیگ برتر بسکتبال شده و ذوب آهن نیز نائب قهرمان شود.

این دیدار نهایی به میزبانی گرگان برگزار می شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها