کد خبر : 30935
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

ویژگی مثبت جود بلینگام در رئال مادرید/ نکات فنی هافبک رئال

ویژگی مثبت جود بلینگام در رئال مادرید/ نکات فنی هافبک رئال
هافبک سابق دورتموند که قرارداد خود را امسال با رئال مادرید نهایی کرد. ویژگی مثبت جود بلینگام در رئال مادرید در این فصل نیز توجه ها را به سمت خودش جلب کرده است؛

هافبک سابق دورتموند که قرارداد خود را امسال با رئال مادرید نهایی کرد. ویژگی مثبت جود بلینگام در رئال مادرید در این فصل نیز توجه ها را به سمت خودش جلب کرده است.

این هافبک خوش ذوق توانسته در 4 بازی دوستانه پیش از شروع فصل رئال مادرید قابلیت هایش را به رخ همگان بکشد. او با چرخش های ناگهانی خود و همچنین تسلط به مراتب بالایی که بر روی توپ فوتبال دارد باعث پیش بردن رئال به سمت گل زنی می شود.

این بازیکن قادر است به شکل راحت و هوشمندانه ای پاس هایی به بازیکنان هم تیمی خود بیاندازد. تا مهاجمان و هم تیمی های خود را از صف دفاعی حریف شکست داده و موقعیت های گلزنی ایجاد کند.

با این وجوداثرگذاری مثبت جود بلینگام در بسیاری از توپ ها مشهود است. هر چند هنوز جود بلینگام در این 4 بازی نتوانسته در ترکیب رئال مادرید به خوبی جا بیافتد.

نتیجه نگرفتن رئال مادرید مقابل بارسلونا و همچنین یوونتوس در بازی های دوستانه اخیر نیز شاید به عدم هماهنگی کامل جود بلینگام با دیگر بازیکنان برگردد.

مطمئنا با هماهنگی بیشتر جود بلینگام با بازیکنان قدیمی می توان رئال را همچنان در اوج و در قواره مدعی در تمامی جام ها دید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس شادی گل جود بلینگام در رئال و تذکر بازیکن بیلبائو نسبت به تحریک تماشاگران | مارال نیوز
9 ماه قبل

[…] با شادی بلینگام باعث حاشیه شد. در […]