کد خبر : 31706
تاریخ انتشار : جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶

تاثیرگذاری رونالدو روی دو گل النصر عربستان مقابل الاتفاق

تاثیرگذاری رونالدو روی دو گل النصر عربستان مقابل الاتفاق
با برد سه گله تاثیرگذاری رونالدو روی دو گل النصر عربستان مقابل الاتفاق را شاهد شدیم.؛

در روزی که النصر بار دیگر در گلزنی موفق ظاهر شده و سه بار گل زد رونالدو روی دو گل هم تیمی هایش تاثیرگذار بود.

کریستیانو رونالدو پاس گل دوم را داده و همچنین گل سوم مسابقه را نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا عملکرد خوبی را از خود در تیم باشگاهیش به مانند بازی های سابق ثبت کند.

در دیداری که از ساعت 18:30 دقیقه امروز بین النصر و الاتفاق آغاز شد النصر در آخرین دقایق نیمه نخست توسط الکس تلس به گل رسید تا نیمه اول را با پیروزی راهی رختکن شود.

پرس خوب و سخت النصری ها الاتفاق را دچار دردسر کرد

دردقیقه 60 روی پرس سخت و خوب النصر در خط دفاعی الاتفاقی ها دچجار اشتباه شدند تا بروزوویچ تاثیر مثبتی روی توپ گذاشته و باعث گرفتن توپ شود. در نهایت توپ به صورت اتفاقی به رونالدو رسید و او با یک ضربه سر بروزوویچ را در موقعیت تک به تک قرار داد.

مارسلو بروزوویچ نیز بدون تعلل و با ضربه روی پا در حالی که توپ از زمین نیز فاصله گرفته بود به سمت دروازه شلیک کرده و باعث گل دوم النصر شد.

رونالدو همچنین در دقیقه 73 ازروی نقطه پنالتی گل سوم تیمش را به ثمر رساند. پنالتی که به دلیل خطای هند مدافع الاتفاقی ها از سوی داور اعلام شده بود.

الکوایکبی نیز در دقیقه 85 گل اول الاتفاق را به ثمر رساند تا از سنگینی شکست برای الاتفاق کاسته شود. بازی که با نتیجه سه بر یک به سود النصر به اتمام رسید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها