کد خبر : 25585
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵

بازگشت به زندگی آرسنال از دقیقه 93 مقابل استون ویلا

بازگشت به زندگی آرسنال از دقیقه 93 مقابل استون ویلا
آرسنال از دقیقه 93 مقابل استون ویلا توانست رنگ خوشبختی و پیروزی را ببیند.؛

آرسنال بعد چند هفته ناکامی در بازی خارج از خانه مقابل استون ویلا از دقیقه 93 توانست رنگ خوشبختی ببیند. بازگشت به زندگی آرسنال در آخرین دقایق بسیار لذت بخش بود.

آرسنال در شرایطی که تا دقیقه دوم تلف شده نیمه دوم با نتیجه 2 بر 2 دنبال می شد، در نهایت با گل های دقایق آخر توانست به زندگی بازگردد.

«اوله واتکینز» در دقیقه 5 اولین گل استون ویلا را به ثمر رساند. دقیقه 16 این بوکایو ساکا بود که بازی را به تساوی کشاند ولی فلیپ کونتینیو در دقیقه 30 با گل زیبای خود بازی را 2 بر 1 به سود استون ویلا کرد. نتیجه بازی با همین نتیجه در نیمه نخست به اتمام رسید.

نیمه دوم متفاوت استون ویلا و آرسنال

با شروع نیمه دوم آرسنال در موقعت شناسی بهتر عمل کرد. الکساندر زینچنگو روی پاس گل اودگارد در دقیقه 60 کار را به تساوی برای آرسنال کشاند.

دقیقه 93 بود که روی یک حرکت و جای گیری اشتباه امیلیانو مارتینز گل به خودی برای تیمش زد تا آرسنال پیش بیافتد. بعد این گل استون ویلا سراپا حمله شد ولی دقیقه 98 گابریل مارتینلی از فرصت ضذ حمله استفاده کرد تا در نهایت آرسنال 4 بر 2 بر حریف خوبش غلبه کند.

در آخرین دقایق تلف شده آرتتا به «راب هولدینگ و کی ران تیرنی» نیز بازی داد تا در روند بازی وقفه ایجاد کند. اتفاقی که در حفظ نتیجه نیز به توپچی هایلندن کمک کرد.

در صورت عدم پیروزی در این مسابقه، آرسنال وارد بحران جدیدی می شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها