کد خبر : 22168
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱

تاریخ و زمان بازی دوستانه تیم رونالدو در النصر با پاری سن ژرمن

تاریخ و زمان بازی دوستانه تیم رونالدو در النصر با پاری سن ژرمن
مان بازی دوستانه تیم رونالدو در النصر با پاری سن ژرمن مشخص گردید.؛

مشخص شدن زمان بازی پاری سن ژرمن و یاران رونالدو با مسی. النصر چه تاریخ و زمانی با مسی و پاری سن ژرمن تقابل می کند؟ روز بازی دوستانه باشگاه پی اس جی با النصر اعلام شد.

طبق هماهنگی های قبلی و البته پیش از پیوستن رونالدو به النصر، قرارداد انجام بازی دوستانه بین پاری سن ژرمن و تیم منتخب النصر و الهلال بسته شده بود. قرارداد بزرگی که شاید هیچ کسی فکر آن را نمی کرد که آن دیدار تبدیل به بزرگترین بازی دوستانه چند وقت اخیر شود.

در این قرارداد منعقد شده بود که در ریاض عربستان و در روز نوزدهم ژانویه که برابر با تاریخ ایران 29 دی ماه 1401 خواهد بود پاری سن ژرمن با منتخبی از بازیکنان النصر و الهلال دیدار داشته باشد. مسابقه ای که در  استادیوم ملک فهد شهر ریاض عربستان برگزار خواهد شد.

رونالدو مسی

عکس قدیمی رونالدو مسی در مراسم فیفا

مطمئنا در این دیدار رونالدو نیز در ترکیب النصر قرار خواهد داشت. این شاید آخرین تقابل مسی و رونالدو باشد چرا که با توجه به تفاوت تیم ها و قاره ها احتمال رویارویی مجدد مسی و رونالدو بسیار بعید به نظر می رسد.

مخصوصا این که بازی های جام جهانی نیز به تازگی به پایان رسیده است. همچنین مشخص نیست که در دوره بعدی این دو بازیکن از بازی های ملی خداحافظی نکرده باشند.

تقابل مسی و رونالدو در بازی دوستانه مذکور به یاد ال کلاسیکوهای قدیم خواهد بود. دیداری که مطمئنا برای هر دو تیم یادآور خاطرات متعددی می تواند باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تعداد فروش بلیت مسابقه النصر با پاری سن ژرمن | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] در منتخب النصر و الهلال. برای تماشای […]