کد خبر : 17072
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

رونالدو برای یونایتد اهمیت دارد/ به حاشیه نپردازید

رونالدو برای یونایتد اهمیت دارد/ به حاشیه نپردازید
اریک تن هاخ سرمربی منچستر اعلام کرد رونالدو برای یونایتد اهمیت دارد و نباید به حاشیه بپردازید.؛

اریک تن هاخ در کنفرانس خبری دیشب تیمش اعلام کرد رونالدو برای تیم او اهمیت ویژه ای دارد. وی همچنین از لزوم نپرداختن بیش از حد خبرنگاران به حاشیه در خصوص رونالدو تاکید کرد.

تن هاخ اعلام کرد همگان اطلاع دارند که کریستیانو رونالدو به چه اندازه برای تیم ما دارای اهمیت است. همچنین درخشش و عملکرد خوب او برای همه ما بسیار خوشحال کننده می باشد. او هر بار که گل می زند ما نیز خوشحال و خرسند می شویم. هفته گذشته پنجشنبه نیز کریس به ترکیب تیم برگشت و حتی گلزنی نیز کرد.

تن هاخ در پاسخ به سوال یک خرنگار در خصوص عذرخواهی او بعد از دیدار تاتنهام نیز اعلام کرد به حاشیه نپردازید. این خبرنگار که در تلاش بود بفهمد آیا واقعا کریس معذرتخواهی به خاطر رفتار بدش بعد از دیدار با تاتنهام داشته یا نه با پاسخ متفاوت سرمربی منچستر مواجه شد.

تن هاخ گفت بس کنید. به اندازه لازم در باره رونالدو و عذرخواهی او صحبت کردیم. اکنون بسیار خوشحالیم که رونالدو را در منچستر داریم و او بازیکنی بزرگ و با ارزش برای ماست.

سرمربی یونایتد عمکلرد و نمایش رونالدو را بسیار خوشحال کننده دانست و رونالدو را یک اسطوره برای باشگاه و بازیکنان تیم معرفی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها