کد خبر : 19840
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷

سرنوشت ساوت گیت در تیم ملی انگلیس چه می شود؟

سرنوشت ساوت گیت در تیم ملی انگلیس چه می شود؟
سرنوشت نهایی گرت ساوت گیت در تیم ملی انگلیس بعد از جام جهانی چه خواهد شد؟؛

آیا گرت ساوت گیت با توجه به نتایج کسب شده در تیم ملی انگلیس از این تیم جدا می شود؟ ماجراجویی ساوت گیت به کجا خواهد رسید؟

روزنامه دیلی میل امروز در خصوص سرنوشت نهایی سرمربی موفق تیم ملی انگلیس مطلبی را نوشت. در این نوشتار اعلام شد که تیم ملی انگلیس در صورت کسب هر نتیجه ای در جام جهانی با او ادامه خواهند داد.

تیم ملی انگلیس توانست با اقتدار در مرحله گروهی خود از گروهش صعود کند و در مرحله یک هشتم نهایی نیز سنگال را از پیش برداشتند. آنها حالا در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف فرانسه بروند.

ساوت گیت انگلیس

دیلی میل نوشته فدراسیون فوتبال انگلیس در صدد این بوده که بدون توجه به نتیجه بازی های این تیم در ادامه جام جهانی با ساوت گیت ادامه همکاری دهد و با وی قطع همکاری نکنند.

نیم نگاهی به نتایج ساوت گیت در انگلیس نیز نشان می دهد که این مربی نتایج مطلوبی را کسب کرده است. او با انگلیس در جام جهانی 2018 تا مرحله نیمه نهایی بالا آمد. همچنین انگلیس در یورو 2020 نیز به دیدار فینال رسید و در جام جهانی امسال قطر نیز تا جمع 8 تیم نهایی صعود کرده اند. چنین نتایجی درخور تحسین خواهد بود و بعید است فدراسیون یک کشور با به دست آوردن چنین افتخاراتی بخواهد قطع همکاری نماید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها